toch ben ik blij brainbug met digitale fotografie... nu heb ik zonder al mijn geld te moeten "verspillen" aan ontwikkeling van foto's kunnen leren over fotografie met een simpele digital point and shoot en kunnen sparen voor een DSLR
Mensen die hier komen met als argument, bwah ik kan toch geen foto's trekken zoals jullie dit doen, ik heb maar een domme bla bla...
Als je al geen mooie foto kan maken met een simpele point and shoot ( en ik geloof dat Floyd nog altijd soms zijne point en shoot canon gebruikt? ) dan verspil je pas je geld aan een DSLR
En dan geef ik je standpunt wel weer gelijk. Je zal dan altijd wel eens een lucky shoot hebben... Maar dan stel ik mij ten zeerste de vraag als je maar 2 goede foto's uit een stuk of 1000 kan nemen, als je dan jezelf wel genoeg kan motiveren.
Als ik ga fotograferen, dan heb ik ook 40% slechte foto's gemiddeld... maar das nu eenmaal het "risico" van het vak ook een beetje hé

het durven experimenteren... da lukt ni altijd

iedere pro zal wel zijn percentage slechte foto's nemen ook, en daarbij zullen die zeer zeker ook blij zijn met het digitale aspect, daar ben ik zeker van
