Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exclusieve shit he, makker!squanman zei:Zalig, al die bezorgdheid om nen T-shirt van 11 euro![]()

SweetEmmaRose zei:Gewoon een subforum waar we allemaal vrienden zijn![]()

Er is al wel zoiets als een gezamenlijk portfolio, maar daar wordt eigenlijk vrij weinig in gepost.FreakyLeash zei:Ik vind dat héél tof,
maar zouden jullie dan niet je eigen site maken met al jullie werk?
Zou toch vet leuk zijn ?![]()
dakantochnie zei:Er is al wel zoiets als een gezamenlijk portfolio, maar daar wordt eigenlijk vrij weinig in gepost.


En bovendien kost een website geld (hostkosten en zo), en dan gaat het hier leeglopen. Hou het allemaal maar op 9lives, kzie geen reden om te veranderen.SweetEmmaRose zei:De GAD blog denk ik da hij bedoelt
Het werk is ni heel samenhangend dus samen een website maken heeft weining nut denk ikWe hebben het zo goed denk ik zo, uitbreiden hoeft voorlopig ni hier
![]()

*wuift*).Richt u voor meer info tot mijn secretaresse, die weet er blijkbaar meer van dan ik.D3C0Y zei:GAD blog, das et eerste dak er van hoor![]()
