Archief - DISCUSSION: Graphics-Art-Design T-Shirt !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DieselPower

Legacy Member
In drie kleuren, ziet er maar plat uit imo:
konijn_shirt.gif

D3C0Y

Legacy Member
mja meer dan 3 weegt toch echt wel al door in prijs ni ?
kzou als kleur van t-shirt donkerder blauw gaan dan ipv fluo blauw (niet dat ik iets tegen fluo-blauw heb, want kheb zo'n t-shirt :p)

DieselPower

Legacy Member
ja quadri druk gaat dan + wit moeten = 5, das al evenduur als gewoon alles in de aparte kleur te doen + die quadri moet volgens m-be met een industriele machine gebeuren voor de nauwkeurigheid :)

V!$u4L

Legacy Member
Tjup, P. Grats!

Alleen, kheb al 3 van zo'n gekleurde T's... Andere kleur zou leuk zijn. :p
Mss ietsje groter?

Binnenkort eens beginnen aan die shirtshitywok.

Dakantochnie

Legacy Member
GenesisX zei:
Ik sta eerlijk gezegd nie met appelblauwzeegroen :unsure:.
², ik zie mijzelf er ook nog niet mee rondlopen. Zou bruin niet mooi zijn?
Zwart of wit lijkt me niets.

The recycleload

Legacy Member
Is het geen slecht idee om een aantal kleuren versies up te loaden en dan kan iedereen snel stemmen op een kleur, en iedereen die gestemd heeft koopt het t-shirt automatisch, in de kleur die wint.

dresse

Legacy Member
ik heb wel gestemd voor de kleuren van de vote eh!
ni voor da fugly appelblauw! :)
kunt ge ni hetzelfde houden, maar in uw ontwerp da lichtblauw wit laten?

V!$u4L

Legacy Member
De cyaan - appleblueseagreen (:unsure:) - electric blue T ziet er extravagant uit, tot je het aan hebt, dan is het pimplicious. I know! :D

Maar van donker/marine/koningsblauw heb ik al lang een degout sinds m'n vroegere schooluniform... maar even een kleurenpaletje zou leuk zijn, P. Pretty please?

dresse

Legacy Member
ma diesel... nu moet gij wel gaan beslissen wat er verder moet gebeuren eh... :)
das het nadeel van winnen...
proficiat trouwens!

DieselPower

Legacy Member
Ik ben al offertes ant aanvragen, anyway wat is de max prijs die jullie willen betalen (zonder verzending dan)

dresse

Legacy Member
goe!
En de prijs zo laag mogelijk!
moeilijk om een max te geven, ik weet ni eens hoeveel een tshirt in de winkel kost :)

D3C0Y

Legacy Member
voor een blanco t-shirt in gelijk welk kleur betaal ik 5€ in de winkel
met print neig ik te gaan tot 10-18€ (maar voor 18€ of meer moet de print wel heel fokking goed zijn, niet zoals in de cream in gent 45€ voor een t-shirt :s)

vincentvc

Legacy Member
Amai wat een verschil van tussen die stemmen. =O
Ksou, tshirt kleur donkerblauw houde imo. En mss nog beetje wit licht in de ogen, dat mist het eig denkek. Anders koop ik hem niet! :)
Nee, ksal em wel sowieso kopen. Als het maar onder de 20 euris blijft.

Kben toch nog wel blij met men 12de plaats, die ik dan nog eens deel met 5. =')

Xavez

Legacy Member
Gelijk dresse zegt: shirt wit! =]. (hoewel ik dat felblauw ook nog wel zou aan doen :D)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan