Archief - DISCUSSION: Graphics-Art-Design T-Shirt !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
ja eigenlijk...
ofwel is het een bestemming die voor iedereen even ver is en waarvoor iedereen evenveel moet betalen (zoal amerika... of shanghai!! :) ).

Ofwel opsturen die shirts!
Volgens mij kost de verzending minder dan de 4€ die ik betaal om naar antwerpen te komen...

Ofwel... nemen we 1 contactpersoon uit elke stad waar ge een hoeveelheid shirts naar opstuurt en moet iedereen van die stad die maar daar gaan halen... Da drukt de kosten ook, en is een stuk makkelijker voor u eh Diesel...

i call leuven!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik betaal ik beslis!!!!
Alle tshirts komen naar mij, en die worden verstuurd naar de mensen die te stoem zijn om naar hier te komen.

Alle mensen die mij willen aanraken mogen in Antwerpen meeten en hun tshirt persoonlijk van mij in de handen geduwd krijgen. Misschien help ik wel met de tshirt aan te doen :love:

Al da nu geen reden is voor te meeten dan weet ik het ook ni zu. Hoeren.

tomh

Legacy Member
mogen zij die naar u komen, u ook helpen met shirt aandoen? of hoe zit da

dresse

Legacy Member
Ok... ma dan moeten we wel iet ultracool gaan doen zoals...

discobowlen !! :unsure:

En iedereen moet zijn avatar uitprinten en met speldjes op zijn t-shirt hangen!!

dresse

Legacy Member
ik wil wel sexy shirts eh... lekker spannend waar ge mijn sixpack door kunt zien :p

Nee, ma iets da past zou wel leuk zijn, geen flodder tshirt... ALS GE BEGRIJPT WA IK BEDOEL EH JOH

Omni^

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik betaal ik beslis!!!!
Alle tshirts komen naar mij, en die worden verstuurd naar de mensen die te stoem zijn om naar hier te komen.

Alle mensen die mij willen aanraken mogen in Antwerpen meeten en hun tshirt persoonlijk van mij in de handen geduwd krijgen. Misschien help ik wel met de tshirt aan te doen :love:

Al da nu geen reden is voor te meeten dan weet ik het ook ni zu. Hoeren.

YAY ben ik blij da ik in de kempen woon :D !!!

D3C0Y

Legacy Member
dresse zei:
ik wil wel sexy shirts eh... lekker spannend waar ge mijn sixpack door kunt zien :p

Nee, ma iets da past zou wel leuk zijn, geen flodder tshirt... ALS GE BEGRIJPT WA IK BEDOEL EH JOH

ik wil ook ene die mij past, dus geen losse vod gelijk ge zegt :D
+ antwerpen is voor mij geen probleem voor ne meet

V!$u4L

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Alle mensen die mij willen aanraken mogen in Antwerpen meeten en hun tshirt persoonlijk van mij in de handen geduwd krijgen. Misschien help ik wel met de tshirt aan te doen :love:
Oh the HORROR!!! :D

Allez, als da al geen reden genoeg is... bowlen zie ik nog wel zitten of zelfs een partijtje pool! Welk café?! Of al een preliminaire meet doen?

D3C0Y zei:
ik wil ook ene die mij past, dus geen losse vod gelijk ge zegt :D
Ik denk dat iedereen wel akkoord gaat met de slim fits. :)
Tenzij er oversized dawgs rondlopen hier... :unsure:

V!$u4L

Legacy Member
You better believe it! :evil:

Die dingen raak ik niet aan, waarom zou ik? Dat is trouwens een modjob.

tomh

Legacy Member
sinds wneer zijt gij redacteur? da valt me zo juist op.


of nee, ge hebt ne nieuwe avatar

wouter_dc

Legacy Member
V!$u4L zei:
Oh the HORROR!!! :D

Allez, als da al geen reden genoeg is... bowlen zie ik nog wel zitten of zelfs een partijtje pool! Welk café?! Of al een preliminaire meet doen?


Ik denk dat iedereen wel akkoord gaat met de slim fits. :)
Tenzij er oversized dawgs rondlopen hier... :unsure:

Cafés mag ik nog niet binnen :unsure:


j/k voor ik niet uitgenodigd word :'(



mmm in die slim fits ziet ge menne eightpack wel goe (8pack >>> 6pack van dresse :love:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan