BAROBA
Legacy Member
Dag allemaal
Ik had het idee opgevat om een wekelijks 1 dags 'battle' te doen, met illustraties rond een bepaald thema.
De themas zijn altijd heel simpel en zeer open.
Alles kan, alles mag, als het maar getekend is.
En vooral ; afgewerkt is, dus geen Works in Progress.
De bedoeling is leren iets af te werken.
Wat velen onder ons soms niet lukt ( me included)
Lijkt het iets leuks om te doen?
Discussie geopend :applause:
Cheers
Ik had het idee opgevat om een wekelijks 1 dags 'battle' te doen, met illustraties rond een bepaald thema.
De themas zijn altijd heel simpel en zeer open.
Alles kan, alles mag, als het maar getekend is.
En vooral ; afgewerkt is, dus geen Works in Progress.
De bedoeling is leren iets af te werken.
Wat velen onder ons soms niet lukt ( me included)
Lijkt het iets leuks om te doen?
Discussie geopend :applause:
Cheers
dan gade nie veel succeshebbe
Die afwisseling zoals gezegd zou'k ook zeker erbij nemen, dat iedereen de kans heeft mee te doen aan dingen waarin hij beter/slechter is.

