Archief - Dj Chillis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Levicious

Legacy Member
Als een vriendendienst een website gemaakt .
Zijn vorige website was dit : www.djchillis.be

En dit heb ik er van gemaakt : www.barbeet.be/tahar/chillis.html

Commentaar welkom ! Positief of opbouwende ...

Ik weet dat er nog een foutje inzit als je op " About " klikt ...
Er blijven nog 2 kleine grijze balkjes staan maar ik weet niet wat de fout is ...
Dus ik laat ze maar staan ;)
Website is ook op het verkeerde formaat ( 800x600 ) gemaakt maarja :D als ik nu achtergrond wil aanpassen naar 1024x ... dan klopt de hele site niet meer dus blijf ik er van af :)

Het is geen wauw concept , maar voor een gratis site mag die erdoor ...
Fotogallerij is ook snel snel gemaakt ...

Cheers,

Levi

j design

Legacy Member
Om eerlijk te zijn zegt de oude site mij meer.
Mss dat de rest er anders over denkt.

De dingen die me zowat storen:

- Je kan die achtergrond simpelweg in de html/css zetten en dan de flash film met een alfakanaal eropzetten.
- Ik vind de muziek van mindere kwaliteit.
-Ik vind breed leuker. 2x zo breed hoogte vind ik wel ok.
(mss ook niet, ik twijfel)
- Een minder breed gamma aan effecten op de titels.
De tekst op verschillende manieren laten verschijnen kan wel, maar ik vind dat de titels dezelfde animatie moeten hebben.
- Mss het menu wat groter?
- Engelse intro, ned about, engels contact

Vooral punt 1 stoort me wat.
Een beetje bijwerken en dan vind ik het wel een goede site.

Het logo doet me sterk aan dat van versus denken

edit: Laatste nummer is wel lekker :)

H4D3S

Legacy Member
- Het oogt wel fris , redelijk veel kleur in het logo en het vloekt nog niet.
- Vind het een enorme verbetering tov de oude site.


Enkele mindere punten:
- Je BG zou gemakkelijk fullscreen getrokken kunnen worden, de site stopt nu zo abrupt als de bg stopt (dmv ofwel een hele grote img in je flash te steken (size wordt wel groter dan) of door te laten repeaten.) Persoonlijk vind ik de achtergrond ook iets te druk voor de site , mss wa minder contrast tss de achtergrond en het logo er op ? Het zou zelfs niet misstaan om de bg volledig zwart te maken denk k.

- De site op zich is mss relatief klein, mss eens proberen om de dingen iets meer ruimte te geven ?

- Je gfx zijn om een of andere reden van mindere kwaliteit mss te low detail gesaved of gescaled in flash ?

En nog eentje om te bitn*uken : Als ik aan het einde van de fotogallery kom verdwijnt men pijltje voor een next pic niet :p



ym2c

Levicious

Legacy Member
Merci voor comments , zal eens zien wat ik ermee kan doen :p

Cheers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan