Mista Molla
Legacy Member
Hey,
In LightRoom heb ik net een groot deel vakantiefoto's bewerkt. Deze zijn in Raw formaat getrokken met een reso van 3000x2000 ongeveer. Nu, eens ik ze export via LR2 is elke foto maar zo'n 900x558.
Hoe komt dit? Ik vink altijd 100% Quality bij JPG en sRGB. Voor de rest is daar geen miljoen keuzes, dus ik vermoed dat ik juist zit.
Any idea?
In LightRoom heb ik net een groot deel vakantiefoto's bewerkt. Deze zijn in Raw formaat getrokken met een reso van 3000x2000 ongeveer. Nu, eens ik ze export via LR2 is elke foto maar zo'n 900x558.
Hoe komt dit? Ik vink altijd 100% Quality bij JPG en sRGB. Voor de rest is daar geen miljoen keuzes, dus ik vermoed dat ik juist zit.
Any idea?