HalaMadrid
Legacy Member
Hallo,
Ik heb al vaak gehoord dat het zonder flash niet mogelijk is om nummers te kiezen en af te spelen op een site.
Is dat zo?
En anders: ik heb geen kennis van flash, kan ik iets kleins maken (gewoon play, volgend liedje, volume + en -) of is dat al zeer moeilijk?
Ik zoek namelijk iets om rechts bovenaan mijn site te plaatsen. Het is om de website te begeleiden van een rap-groep. Dus het zou wel handig zijn.
Grs Sam
dank u op voorhand
Ik heb al vaak gehoord dat het zonder flash niet mogelijk is om nummers te kiezen en af te spelen op een site.
Is dat zo?
En anders: ik heb geen kennis van flash, kan ik iets kleins maken (gewoon play, volgend liedje, volume + en -) of is dat al zeer moeilijk?
Ik zoek namelijk iets om rechts bovenaan mijn site te plaatsen. Het is om de website te begeleiden van een rap-groep. Dus het zou wel handig zijn.
Grs Sam
dank u op voorhand