hangt van uw animaties af, maar zelden is de standaard 12 echt denderend.. dus ik zet'm algemeen op 24 of 30 uw file wordt'r toch niet groter door. hou er wel rekening mee dat alles sneller gaat afspelen omdat uw frame 13 op 12fps 1 seconde is, en op 24fps nog maar 0,5 seconde.