Kan wel zonder flash, maar het blijft een flauwe opmerking.
Zou eerder vragen achter de redenen waarom het persé zonder zou moeten.
mijn opmerkingen:
- pause/play muziek was me echt niet opgevallen en per abuis ontdekt. Geluid op dergelijke sites autostarten heb ik geen bezwaar mee maar wil dan wel niet zoeken achter een mute knop
- lightflashes routine beginnen al zeer snel te vervelen, eentonig.
- verbaasd over hoeveel bitmap informatie je hebt erin gestoken waar je eenvoudig een vectorbased voor kan gebruiken.(logo, bolletjes menu, ...)
- jammer dat voor 'information' en 'contact' idem afbeelding is gebruikt
- afbeelding DJ's wat fout gekozen imho, mocht meer silhouette based zijn zoals bij de dansers.
- contact text wat te klein gezien de zee aan ruimte, ook het verschil in grootte tussen information en contact stoort me lichtjes.
- nergens mouseover states

...
- eventueel je slide animatie pixelbased doen, dan krijg je niet dat vervorm effect op je items. (Math.round) of als je fusekit gebruikt is daar ook een functie voor. (ken niet van buiten)
- algemene saaie uitwerking, de kleuren zijn al safe gekozen en het aspect design is ook maar zeer elementair. Mist dat beetje extra om flashworthy te zijn / aandacht te trekken.
Voor de rest mooi werk, laad vlot (al prop ik idem site in een file van <100Kb ip 320Kb).
Ook jammer is dat het mindere aan creativiteit word bewezen adhv
www.muchmore.be je eigen site.
Bijna een copie.
Herbruiken is verstandig maar laat het dan niet opvallen
