Archief - FLASH: Tester(s) gevraagd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thondermonst

Legacy Member
Hallo allemaal.

Ik ben sinds kort zowel FLASH als PHP aan het leren en heb reeds een aantal kleine apps gemaakt. Een van die apps is een zéér eenvoudige Flash radiospeler om Radio Paradise te beluisteren. Een mini-versie staat op mijn homepagina, en een stand-alone versie zou ik eventueel ter download beschikbaar willen stellen; mits toestemming van de eigenaars van Radio Paradise. Om toestemming te vragen, zou ik hen graag de stand-alone versie bezorgen, maar eerst zou ik natuurlijk willen weten of dit natuurlijk naar behoren werkt. De stand-alone versie werkt, na download, op alle Windows-systemen die ik tot mijn beschikking heb (2x Win2k, 1x Vista).

Heb je 2 minuten tijd en zou je onderstaande appje even aan je kritisch oog willen onderwerpen. Zo ja, alvast heel erg bedankt.

Wat is het appje? ParadisePlayer, een minimale radiospeler die connecteert met een mp3stream van de internetradio Radio Paradise (http://www.radioparadise.com), die het ID, de naam van de artiest en de titel van het nummer weergeeft. Gemaakt met Flash CS3 en 2452 KB groot (1301 KB gezipped).

Wat heb je nodig? Windows-pc, Flash-player (minstens versie 7, denk ik) en een internet-verbinding (duh!).

Wat wil ik te weten komen? Lukt het downloaden, unzippen en opstarten van de EXE? Werkt het programmaatje? Wat zijn de obstakels die je tegenkwam (geen admin rechten, geblokkeerd door instellingen van browser of andere software...)?

Geef gerust je mening over lay-out & stijl, deze versie is slechts tijdelijk, dus ideeën voor de toekomst zijn welkom.

Je vindt ParadisePlayer 0.1 op onderstaande link:

http://www.thedudecodes.com/dl/pp01_win.zip

Alvast bedankt.

PS: Aangezien dit een test-versie is en ik nog geen toestemming heb van RP om dit te verspreiden, gelieve het bestand na testen te verwijderen.

thondermonst

Legacy Member
lol, dat was mijn tweede vraag. Ik ben een complete Mac-leek.

Als ik mijn programma publish als Macintosh Projector krijg ik een folder: pp01.app, ik heb deze gezipped (is dit ok voor mac?) en die kan je op deze link vinden:

http://www.thedudecodes.com/dl/pp01_mac.zip

Excuseer voor de discriminatie :)

PoMpElSiEn

Legacy Member
dat klopt. de .app werkt hier
alleen hoor ik geen geluid, alles wordvoor de rest wel perfect opgehaalt

Devastate

Legacy Member
Speelt af hier; heeft gegevens opgehaald en visualiseert ze. Alleen ken ik de muziek niet dus kan ik niet echt zeggen als het nu wel of niet klopt :D

edit: blijkt te kloppen.

thondermonst

Legacy Member
Dank u wel. Ja, de muziek is soms nogal alternatief (my cup of tea). Muziekinfo verschijnt wel altijd een beetje eerder dan de muziek zelf te horen is, maar daar is niet direct iets aan te doen.

Merciekes.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan