thondermonst
Legacy Member
Hallo allemaal.
Ik ben sinds kort zowel FLASH als PHP aan het leren en heb reeds een aantal kleine apps gemaakt. Een van die apps is een zéér eenvoudige Flash radiospeler om Radio Paradise te beluisteren. Een mini-versie staat op mijn homepagina, en een stand-alone versie zou ik eventueel ter download beschikbaar willen stellen; mits toestemming van de eigenaars van Radio Paradise. Om toestemming te vragen, zou ik hen graag de stand-alone versie bezorgen, maar eerst zou ik natuurlijk willen weten of dit natuurlijk naar behoren werkt. De stand-alone versie werkt, na download, op alle Windows-systemen die ik tot mijn beschikking heb (2x Win2k, 1x Vista).
Heb je 2 minuten tijd en zou je onderstaande appje even aan je kritisch oog willen onderwerpen. Zo ja, alvast heel erg bedankt.
Wat is het appje? ParadisePlayer, een minimale radiospeler die connecteert met een mp3stream van de internetradio Radio Paradise (http://www.radioparadise.com), die het ID, de naam van de artiest en de titel van het nummer weergeeft. Gemaakt met Flash CS3 en 2452 KB groot (1301 KB gezipped).
Wat heb je nodig? Windows-pc, Flash-player (minstens versie 7, denk ik) en een internet-verbinding (duh!).
Wat wil ik te weten komen? Lukt het downloaden, unzippen en opstarten van de EXE? Werkt het programmaatje? Wat zijn de obstakels die je tegenkwam (geen admin rechten, geblokkeerd door instellingen van browser of andere software...)?
Geef gerust je mening over lay-out & stijl, deze versie is slechts tijdelijk, dus ideeën voor de toekomst zijn welkom.
Je vindt ParadisePlayer 0.1 op onderstaande link:
http://www.thedudecodes.com/dl/pp01_win.zip
Alvast bedankt.
PS: Aangezien dit een test-versie is en ik nog geen toestemming heb van RP om dit te verspreiden, gelieve het bestand na testen te verwijderen.
Ik ben sinds kort zowel FLASH als PHP aan het leren en heb reeds een aantal kleine apps gemaakt. Een van die apps is een zéér eenvoudige Flash radiospeler om Radio Paradise te beluisteren. Een mini-versie staat op mijn homepagina, en een stand-alone versie zou ik eventueel ter download beschikbaar willen stellen; mits toestemming van de eigenaars van Radio Paradise. Om toestemming te vragen, zou ik hen graag de stand-alone versie bezorgen, maar eerst zou ik natuurlijk willen weten of dit natuurlijk naar behoren werkt. De stand-alone versie werkt, na download, op alle Windows-systemen die ik tot mijn beschikking heb (2x Win2k, 1x Vista).
Heb je 2 minuten tijd en zou je onderstaande appje even aan je kritisch oog willen onderwerpen. Zo ja, alvast heel erg bedankt.
Wat is het appje? ParadisePlayer, een minimale radiospeler die connecteert met een mp3stream van de internetradio Radio Paradise (http://www.radioparadise.com), die het ID, de naam van de artiest en de titel van het nummer weergeeft. Gemaakt met Flash CS3 en 2452 KB groot (1301 KB gezipped).
Wat heb je nodig? Windows-pc, Flash-player (minstens versie 7, denk ik) en een internet-verbinding (duh!).
Wat wil ik te weten komen? Lukt het downloaden, unzippen en opstarten van de EXE? Werkt het programmaatje? Wat zijn de obstakels die je tegenkwam (geen admin rechten, geblokkeerd door instellingen van browser of andere software...)?
Geef gerust je mening over lay-out & stijl, deze versie is slechts tijdelijk, dus ideeën voor de toekomst zijn welkom.
Je vindt ParadisePlayer 0.1 op onderstaande link:
http://www.thedudecodes.com/dl/pp01_win.zip
Alvast bedankt.
PS: Aangezien dit een test-versie is en ik nog geen toestemming heb van RP om dit te verspreiden, gelieve het bestand na testen te verwijderen.

