Gamefactor
Legacy Member
Hallo,
Heb een eigen forum theme gemaakt voor mijn Forum en zou een graag willen weten wat jullie er van vinden.
Ik stel me de meeste vragen bij de achtergrond, want denk dat die toch iets beter kan, misschien een suggestie voor een bepaalde kleur?
Je vind het forum op :
http://www.wivesandgirlfriends.net/Forum/
Greetz,
Dries
Heb een eigen forum theme gemaakt voor mijn Forum en zou een graag willen weten wat jullie er van vinden.
Ik stel me de meeste vragen bij de achtergrond, want denk dat die toch iets beter kan, misschien een suggestie voor een bepaalde kleur?
Je vind het forum op :
http://www.wivesandgirlfriends.net/Forum/
Greetz,
Dries