Archief - Fusion-Design.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Abez

Legacy Member
Aangezien ik net lid ben van dit forum zat ik alvast wat rond te neuzen..
Deze categorie zag er wel best interessant uit. ;)
Ben benieuwd wat mensen vinden van deze huidige website!
Fusion-Design

Mvg

JacksonProducti

Legacy Member
zZt er goed uit! Maar misschien kan je nog onder de buttons: services, about, contact us zetten ? Maakt het iets duidelijker. Verder heel mooi gemaakt.

adrianhates

Legacy Member
Dit wordt hier echt heeeel veeeeel opgemerkt.. Zet uw geluidjes standaard af! Want weeral stoorde het mijn muziek

b0rt

Legacy Member
overgang tussen verschillende pagina's duurt véél te lang, die tekst moet letterlijk binnen de seconde op mijn scherm staan.
en idd, namen onder de buttons zetten en muziek weg.

FEW

Legacy Member
mss enkele grammaticale opmerkingen:
- op de about us-pagina: "wij zijn wij"? de bedoeling of "wie zijn wij"?
- "waar kan u bij ons voor terecht" -> "waarvoor kan u bij ons terecht" leest imo beter.

de animaties vind ik wel geslaagd op de site.

j design

Legacy Member
Dit wordt hier echt heeeel veeeeel opgemerkt.. Zet uw geluidjes standaard af! Want weeral stoorde het mijn muziek
idem

De site ziet er wel netjes uit. Mooi uitgevoerd en afgewerkt al is het niet echt mijn stijl.
Alleen mis ik wel enkele dingen:
-Portfolio?
-Het menu is niet echt duidelijk. Mss met een rollover wat tekst(Home, Serv...) laten faden?
-De effecttijd neemt mss toch iets teveel tijd, het mag er wat sneller opstaan, anders vrees ik dat het ga tegensteken.
-Mss de titels zoals webdesign, hosting wat meer laten uitspringen.

Abez

Legacy Member
Dank jullie allemaal voor jullie nuttige reacties!

De rollover text zat ik zelf al aan te denken dus dit komt er zeker.
Over de tijd tussen de pagina's, dit zal aan het text effect liggen denk ik.. op sommige pc's loopt het nogal stroef aangezien het best wat geheugen vraagt.
Dit & de typfoutjes zal ik nog eens grondig onder de loep nemen ;)

Indien er nog commentaar is, laat maar komen :niceone:

Gamefactor

Legacy Member
Heel mooi gedaan, maar zoals eerder hier al gezegd geweest is, zou het beter zijn dat je bij je menu wat text bijzet zodat iedereen weet waarvoor dat menuitem dient.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan