toru
Legacy Member
Neen, 9lives, ik ga jullie geen concurrentie aandoen.
Na 2 jaar niets met design te doen, in een grote verveling-bui, een lay-out'je gemaakt.
Ja sommige images zijn niet van mij. Is toch voor eigen plezier dus dat maakt speelt geen rol. Hij die zonder zonden is, werpen de eerste steen.
Without further adu,
http://img371.imageshack.us/my.php?image=gamesitefinishedhp2.jpg
FFWD
Na 2 jaar niets met design te doen, in een grote verveling-bui, een lay-out'je gemaakt.
Ja sommige images zijn niet van mij. Is toch voor eigen plezier dus dat maakt speelt geen rol. Hij die zonder zonden is, werpen de eerste steen.
Without further adu,
http://img371.imageshack.us/my.php?image=gamesitefinishedhp2.jpg
FFWD