Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik wil je niet teleur stellen, maar ik denk dat u voor dergelijke site een extra 0 achter uw budget mag plaatsen.
*edit*
Ik vind 250€ voor zo iets dergelijk toch al eerder aan de lage kant .. Oké 2500€ is véél voor zo iets, maar 250€ is ook wel weinig voor zo iets.
Nuja never mind, de persoon die zich geroepen voelt zal dit wel melden
En het mogen mss crappy sites zijn, er zit véél content in ...

Ze zien er mss niet te goed uit maar er zit een heleboel backend shit onder.zo'n crappy sites?
Maakt de opdracht niet derect makkelijkerLiefst in Flash als
j design zei:²
250 is veel te weinig als je eens goed bekijkt wat die site allemaal moet kunnen.
2500 is dan weer te veel maar da was just making the point
Ze zien er mss niet te goed uit maar er zit een heleboel backend shit onder.
nieuws, forum, afbeeldingen, filmpjes, alles zal dynamisch moeten zijn --> superveel werk
+
Maakt de opdracht niet derect makkelijker



