Archief - Gezocht: Webdesigner

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dauthi

Legacy Member
Hallo,

Onze guild is op zoek naar een webdesigner die onze website zou willen maken. Liefst in Flash als dat mogelijk is.

Ons budget bedraagt niet meer dan 250 euro, hosting inbegrepen.

Wie is geintresseerd?

- Dauthi

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Ik wil je niet teleur stellen, maar ik denk dat u voor dergelijke site een extra 0 achter uw budget mag plaatsen.

*edit*

Ik vind 250€ voor zo iets dergelijk toch al eerder aan de lage kant .. Oké 2500€ is véél voor zo iets, maar 250€ is ook wel weinig voor zo iets.
Nuja never mind, de persoon die zich geroepen voelt zal dit wel melden :)

En het mogen mss crappy sites zijn, er zit véél content in ...

Spectre

Legacy Member
2500 euro voor zo'n crappy sites? Goed zot. 250 euro is al een mooi bedrag voor zoiets vind ik. Ikzelf heb voor de moment geen tijd om een site te ontwerpen. Sorry

Dauthi

Legacy Member
http://www.corecorp.info/war.htm

Deze site is met een template gemodifierd die 60$ koste, dus ik denk dat we een tamelijk realistisch budget hebben om eerlijk te zijn.

Indien er nog members van onze guild willen bijdragen kunnen we ons budget wss nog uitbreiden, maar ik dacht dat het met 250€ wel te doen was.

Anyone?

j design

Legacy Member
Ik wil je niet teleur stellen, maar ik denk dat u voor dergelijke site een extra 0 achter uw budget mag plaatsen.

*edit*

Ik vind 250€ voor zo iets dergelijk toch al eerder aan de lage kant .. Oké 2500€ is véél voor zo iets, maar 250€ is ook wel weinig voor zo iets.
Nuja never mind, de persoon die zich geroepen voelt zal dit wel melden

En het mogen mss crappy sites zijn, er zit véél content in ...

²
250 is veel te weinig als je eens goed bekijkt wat die site allemaal moet kunnen.
2500 is dan weer te veel maar da was just making the point :)

zo'n crappy sites?
Ze zien er mss niet te goed uit maar er zit een heleboel backend shit onder.
nieuws, forum, afbeeldingen, filmpjes, alles zal dynamisch moeten zijn --> superveel werk

+
Liefst in Flash als
Maakt de opdracht niet derect makkelijker

Tiim

Legacy Member
Ik wil deze opdracht wel verwezelijken voor 350€
PM me voor voorbeelden.

Cycloon

Legacy Member
j design zei:
²
250 is veel te weinig als je eens goed bekijkt wat die site allemaal moet kunnen.
2500 is dan weer te veel maar da was just making the point :)


Ze zien er mss niet te goed uit maar er zit een heleboel backend shit onder.
nieuws, forum, afbeeldingen, filmpjes, alles zal dynamisch moeten zijn --> superveel werk

+
Maakt de opdracht niet derect makkelijker

Het is enkel het design dat ze zoeken blijkbaar, geen programmatie. Ik denk als je 15-20 uur werkt aan ~15 euro/uur dat dit wel moet mogelijk zijn :)

Als ze ook programmatie willen dan is 250 euro inderdaad wel vrij crap :p

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
aaaah voor zo'n design is dat idd wel héél proper budget ja :)
ik dacht inclusief programmeren en flash :-x

*edit*

Ben je zeker dat het enkel design is ?

"Ons budget bedraagt niet meer dan 250 euro, hosting inbegrepen."

hosting voor louter een design klinkt nogal raar, niet? :)

dJeez

Legacy Member
De prefix leek mij nogal verkeerd, heb die maar gewijzigd naar een JOB request.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan