Archief - goede printer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomh

Legacy Member
Hallo

sinds enkele weken is mn printer dood.
Ik ben opzoek naar een goede desktop printer
laser/inkjet maakt niet uit, ma nie te duur..
liefst ook A3 compitable. en kleur

enige aanraders?
moet werken met Mac en windows.

DieselPower

Legacy Member
Wat is uw budget? Een kleurenlaser voor A3 zal wel tamelijk duur zijn denk ik :)

tomh

Legacy Member
laat die laser ma weg dan :p
die zwart wit lasers zijn goedkoop ma daar be je nie echt veel mee,
budget, buh :p

vincentvc

Legacy Member
Ah, ok.
Kzou dan imo sowieso voor HP gaan. Gewoon is naar den officiële site surfen.
Ge kunt ook is naar speciaal-zaak gaan, als ze da in Limburg hebben. :p
Owjah, denkt er ook wel aan da ge voor een inkt cartridge nog is telkens rond de €25 moet geven.

V!$u4L

Legacy Member
tomhuveners zei:
daarmee dak met laser zat te twijfelen, ma das wel immens duur ineens dan.. maar op termijn betaal je evenveel voor u ink cartridge..

Ja ok, maar dan moet je op een gegeven moment ook je toners vervangen en dat kost ook stukken van mensen. IK zit aan m'n tweede A4 colourlaser, omdat dat goedkoper uitkwam dan alle toners vervangen... :eek:

A3 inkjet lijkt me ook the way to go.

m-be

Legacy Member
A3-laser is voor thuisgebruik onbetaalbaar. A3-inkjet voor grafische toepassingen? Epson is your way to go. Beste RIPs die er op de markt zijn. Ook de zogenaamde Agfa Sherpajets etc zijn in wezen Epson-printers.

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik zou ook Epson aanraden, volgens verschillende test gaan zij het langste mee qua cardrigdes enzo en de kwalitieit is professioneel.

mightyflup

Legacy Member
goh ik em nen canon pixma pro9500 , a3+, wel wa duurder en 10 cartridges, maar heb ze nog nooit moeten bijvullen :)
en zalige kwali :)
dus: ik zen content van canon printers ^^ denk dat die wel cheaper goeie a3 printers hebben

tomh

Legacy Member
mightyflup zei:
goh ik em nen canon pixma pro9500 , a3+, wel wa duurder en 10 cartridges, maar heb ze nog nooit moeten bijvullen :)
en zalige kwali :)
dus: ik zen content van canon printers ^^ denk dat die wel cheaper goeie a3 printers hebben
hoelang hebde die dan al?
en10 cardridges.. damn, ge gaat ook diep in uwe portemonee mogen grijpen als ze eens leeg zijn:unsure:

The recycleload

Legacy Member
Ik zeg u alleen maar in bree hebben ze zo'n speciaalzaak mobital geloof ik, NIE NAAR TOE GAAN KUT WINKEL hebben mijn broer dik afgezet met laptop toen die stuk was, ze zeiden van oke is stuk sturen die ff naar fabriek, dat zal u verzending koste van max 10 eur of zo daarna bleek het 85 eur te kosten en hij was nog niet eens gemaakt, en viel niet te maken dat ding was 1 jaar en een maand , juist die maand waarin de garantie verlopen was.

Aangezien gij van die buurt bent, en zoiets zoekt, waarschuw ik u alleen maar voor de slechte service daar.

tomh

Legacy Member
ja ken ik :)
zal ik ook niet meer gaan daar :p
die hebben ons eens serieus afgezet met onze GIP bundel, zo duur, nie wijs :p

Mr. Humphries

Legacy Member
Maar ge moet ook niet telkens al uw cardridges bijvullen he. De ene kleur gaat sneller leeg dan de andere. BTW Epson gebruikt ook het meeste van zijn inkt daadwerkelijk op, wat niet kan gezegd worden van andere merken zoals bv. Canon of HP
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan