cram
Legacy Member
http://forum.thegamecreators.com/?m=forum_read&i=10
Tuts voor basic beginners.
Tuts voor basic beginners.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik spreek over multinationals, big corporate toestandenDan spreek je over een KMO omgeving


killgore zei:dus, een model dat enorm inefficiënt is en al 20j lang achterhaald is toepassen.
Eigenlijk erg![]()

eniac zei:Agile inefficiënt? Ik ken wel wat collega's die daar een serieus boompje over kunnen opzetten om u het tegendeel te bewijzen.
Natuurlijk heeft alles zijn toepassingsdomein. Lang niet elk project is geschikt om op de agile manier aan te pakken.
.eniac zei:Aah op die manier
Nee, uiteraard. Er zijn er nogal wat die er maar een ongeorganiseerd boeltje van maken en het dan agile noemen.
.dJeez zei:Even lichtjes offtopic, maar aangezien het hier nu net over methodologie gaat : zijn er hier mensen die SCRUM hanteren binnen hun bedrijf/project? Positieve/negatieve ervaringen ermee?
![]()
dJeez zei:Even lichtjes offtopic, maar aangezien het hier nu net over methodologie gaat : zijn er hier mensen die SCRUM hanteren binnen hun bedrijf/project? Positieve/negatieve ervaringen ermee?
![]()
dJeez zei:Even lichtjes offtopic, maar aangezien het hier nu net over methodologie gaat : zijn er hier mensen die SCRUM hanteren binnen hun bedrijf/project? Positieve/negatieve ervaringen ermee?
![]()