etrillium
Legacy Member
Hallo,
Graag had ik even jullie mening gehad over http://www.e-Trillium.com
Liever een opmerking dan gewoon "ziet er goed uit" ofzo...
Ik wil graag verbeteren, dus kritiek is zeker welkom! Bedankt!
Graag had ik even jullie mening gehad over http://www.e-Trillium.com
Liever een opmerking dan gewoon "ziet er goed uit" ofzo...
Ik wil graag verbeteren, dus kritiek is zeker welkom! Bedankt!