Ik zit ook bij cheapass, al vrij veel problemen gehad. Webmail werkt blijkbaar niet, ge moet POP gebruiken, maar natuurlijk staat dat nergens genoteerd.
Vrij veel down de laatste tijd
Gisteren surfte ik naar mijn website en ipv de hoofdpagina te krijgen krijg ik een loginscherm van een of ander webmail spul.
Vandaag ben ik te weten gekomen dat ik geen vars kan doorsturen via PHP-urls. Toevallig iemand die weet of da echt ni werkt? Denk niet dat het aan mijn php script ligt want das echt wel veel te eenvoudig
Noizz