Hallo, ik zou een domeinnaam willen registreren maar deze is al bezet. Echter is hij sinds 2000 geregistreerd en nog nooit gebruikt door een persoon uit frankrijk. Is het mogelijk om hier actie te ondernemen om deze naam toch in mijn bezit te krijgen ?
Groetjes