Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*Mercenary* zei:btw, vorige 2 reclameposters heb ik gereport.

idd, maar aan een link zonder enige uitleg of motivatie heb ik niks, dat kan ik ook vinden op google.TheCrow7 zei:U zocht toch hosting ???![]()
*Mercenary* zei:THX, interessante uitleg. Je mag gerust namen noemen hoor als er zo'n motivatie bijstaat![]()
Als je klachten hebt, maakt het wèl uit.Nijntje zei:Maakt concreet ook niet veel uit.
dJeez zei:Als het gaat over Belgische hosters kan je best eentje nemen die op z'n minst Domain Ethix onderschrijft. Het is geen garantie op kwaliteit, maar wel een extra stok achter de deur bij problemen...
1st-hosting.be zei:Aan Nijntje,
Ik zou wel eens een hosting bedrijf willen weten waar (zoals jij opsomt):
Apache, Mysql, Mailservice, Backup en dns op verschillende machines staan.
Ik ben idd een reseller. Maar ik heb nog niet veel hosting bedrijven gezien die dat effectief aanbieden. Over een redundant systeem heb ik het (nog) niet. Dat zou helemaal mooi zijn dan.
Ja, ze zijn er. Maar dan met prijzen die ik, jij en de meesten hier niet kunnen en zullen betalen. Aangezien de meeste klanten naar prijs en dan pas naar service kijken.
btw, bij hosting-garage heb ik uit de tekst niet kunnen opmaken dat zij dat allemaal aanbieden.

BloodSeaker zei:Concreet voorbeeld: Waarom betaalt ge bij hostbasket 40€ voor een jaar voor een .be domein als je bij ihosting voor 18.15€ er ook eentje kunt registreren. Ik heb mijn bvb bij ihosting en alles wat ik vraag doen ze eigenlijk

Nijntje zei:Ik kan me daar ergens best in vinden hoor.
Het is een heel negatieve trend om alles zo laag mogelijk te houden.
Vooral in de IT. Tegenwoordig zijn de marges zo heel erg klein dat er wel op massa moet gedraaid worden. Ik persoonlijk geef liever meer geld uit aan een firma waarvan ik weet dat ze van de nodige vakkennis beschikken, dan deze aan een andere partij uit te besteden om te besparen.
Veel bedrijven redeneren net hetzelfde.
Als ik zie wat sommige hosters vragen voor webhostings, vraag ik me soms af waarom ik nog ga werken...
Tzijn vooral de kleinere bedrijfjes die door gigantisch lage prijzen te hanteren de markt verzieken. Vroeg of laat lopen die echter toch tegen de lamp en dan is het natuurlijk logisch dat de gedupeerde klant denkt van "geen tweede keer" en naar een duurdere firma grijpt.
Kijk maar naar Belgacom. Er is geen enkele reden waarom je in godsnaam in het datacenter van Belgacom zou gaan colocaten.
Toch wordt het gedaan terwijl je voor 1/3 van de prijs dezelfde kwaliteit in andere datacenters kunt krijgen.![]()

Nijntje zei:Veel jongeren rekenen hun 'uren' dat ze ergens aan bezig zitten niet mee in de prijs.
Daar zijn dan de zelfstandigen vet mee als ze dan met hun prijzen, waarin service ed. WEL verrekent zit, moeten opboksen tegen die bodemprijzen.
Maar ik zeg het, vroeg of laat vallen die toch door de mand![]()
