groepie
Legacy Member
Ik heb een mail gekregen van Be-hosted (zie onderaan de posting) en daar heb ik dan op geantwoord (dit staat onder de mail van Be-hosted).
Het probleem is het volgende, ik heb ongeveer tweejaar - twee jaar en half geleden mijn abonement opgezegd bij hen. zij sturen mij nu ne mail om tezeggen dat ik nog moet betalen voor het volgende jaar en als ik dat niet doe gaan ze gerechterlijke stappen ondernemen.
om op te zeggen moet je een brief sturen, dat heb ik gedaan maar ik kan dat niet bewijzen, tevens kunnen zij ook niet bewijzen dat ik dat niet heb gedaan.
Het enige punt dat ik heb is het bewijs dat mijn laatste logon op de console van die site uit die tijd afstemd
Heeft iemand enig idee voor mij hoe ik dit kan oplossen zonder dat ik die 80euro nog moet betalen of een rechtzaak kan vermijden
ze hebben niet geantwoord op mijn mail ....
Geachte Heer groepie,
na controle en reeds een aanmaning te sturen (die teruggekeerd omdat U nietmeer woont op dit adres) hebben wij nog geen betaling mogen ontvangen.
In bijlage vindt U deze factuur.
Indien wij de betaling binnen de 5 dagen niet ontvangen hebben zullen wij uw site afsluiten en wordt het dosier overgemaakt aan onze juridische dienst (advokatenkantoor).
Er zullen dan ook verwijlsintresten geheven worden.
Wij bieden U op deze manier de laatste kans om te betalen zonder enige nadelige gevolgen voor U.
Mogen wij vragen op een actieve medewerking?
Gelieve ons ook uw nieuwe adres en contact gevens door te sturen.
Groeten,
Jeroen Van Langenhove
Wel Geachte mensen van Be-hosted,
Met pijn in het hart lees ik deze mail.
Als ik mij de zaken goed herinner, dan heb ik zo'n kleine drie jaar geleden idd een bepaald abonnement bij jullie besteld voor een webiste van mij te hosten. Ik heb mij daar een zes tal maanden mee bezig gehouden. Wegens tijdsgebrek van mijn kant ben ik daar mee gestopt. Ik heb dan een brief gepost (wat ik moest omdat jullie geen mails aanvaarden) om te zeggen dat ik er mee stopte. Denk je dat ik dan nog iets van jullie gehoord heb, in de vorm van bedankt voor het gebruik of iets van een evaluatie formulier, niets ...
Ik vind het dan toch raar dat jullie een twee tal jaar na de opzeg hier ineens staan met een rekening
Ja, ik ben toch ten zeerste verwonderd dit te moeten lezen hoor
Sorry maar die vlieger gaat niet op hoor
Ik hoop dat hier iets constructiever uit de bus kan komen dan dat
Groepie
ps:
Ik ben inderdaad verhuisd, een jaar geleden ik veronderstel dat daar niets mis mee is
Het probleem is het volgende, ik heb ongeveer tweejaar - twee jaar en half geleden mijn abonement opgezegd bij hen. zij sturen mij nu ne mail om tezeggen dat ik nog moet betalen voor het volgende jaar en als ik dat niet doe gaan ze gerechterlijke stappen ondernemen.
om op te zeggen moet je een brief sturen, dat heb ik gedaan maar ik kan dat niet bewijzen, tevens kunnen zij ook niet bewijzen dat ik dat niet heb gedaan.
Het enige punt dat ik heb is het bewijs dat mijn laatste logon op de console van die site uit die tijd afstemd
Heeft iemand enig idee voor mij hoe ik dit kan oplossen zonder dat ik die 80euro nog moet betalen of een rechtzaak kan vermijden
ze hebben niet geantwoord op mijn mail ....
Geachte Heer groepie,
na controle en reeds een aanmaning te sturen (die teruggekeerd omdat U nietmeer woont op dit adres) hebben wij nog geen betaling mogen ontvangen.
In bijlage vindt U deze factuur.
Indien wij de betaling binnen de 5 dagen niet ontvangen hebben zullen wij uw site afsluiten en wordt het dosier overgemaakt aan onze juridische dienst (advokatenkantoor).
Er zullen dan ook verwijlsintresten geheven worden.
Wij bieden U op deze manier de laatste kans om te betalen zonder enige nadelige gevolgen voor U.
Mogen wij vragen op een actieve medewerking?
Gelieve ons ook uw nieuwe adres en contact gevens door te sturen.
Groeten,
Jeroen Van Langenhove
Wel Geachte mensen van Be-hosted,
Met pijn in het hart lees ik deze mail.
Als ik mij de zaken goed herinner, dan heb ik zo'n kleine drie jaar geleden idd een bepaald abonnement bij jullie besteld voor een webiste van mij te hosten. Ik heb mij daar een zes tal maanden mee bezig gehouden. Wegens tijdsgebrek van mijn kant ben ik daar mee gestopt. Ik heb dan een brief gepost (wat ik moest omdat jullie geen mails aanvaarden) om te zeggen dat ik er mee stopte. Denk je dat ik dan nog iets van jullie gehoord heb, in de vorm van bedankt voor het gebruik of iets van een evaluatie formulier, niets ...
Ik vind het dan toch raar dat jullie een twee tal jaar na de opzeg hier ineens staan met een rekening
Ja, ik ben toch ten zeerste verwonderd dit te moeten lezen hoor
Sorry maar die vlieger gaat niet op hoor
Ik hoop dat hier iets constructiever uit de bus kan komen dan dat
Groepie
ps:
Ik ben inderdaad verhuisd, een jaar geleden ik veronderstel dat daar niets mis mee is
) (en dat hij ook wat vriendelijker en int beter nederlands kon) zou ik gewoon afwachten op een reactie van hen.
