NinjaTune
Legacy Member
gedag,
ik moet voor school iets maken waar de gebruiker de naam, voornaam, etc moet ingeven. Ik zou dit aan de hand van e formulier doen, die ik reeds gemaakt heb, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat de info op een andere html pagina weergegeven wordt? wat moet je bij method en action hiervoor zetten? Of dient e formulier enkel voor de info door te zenden naar een e-mail? (op internet vind ik enkel hiervoor mogelijkheden).
Alvast bedankt!!
ik moet voor school iets maken waar de gebruiker de naam, voornaam, etc moet ingeven. Ik zou dit aan de hand van e formulier doen, die ik reeds gemaakt heb, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat de info op een andere html pagina weergegeven wordt? wat moet je bij method en action hiervoor zetten? Of dient e formulier enkel voor de info door te zenden naar een e-mail? (op internet vind ik enkel hiervoor mogelijkheden).
Alvast bedankt!!


) is opmaak en structuur tzelfde