x-freeZe
Legacy Member
Hey,
Ik moet voor school een website maken over een toestelleke dat we hebben gemaakt, maar ik zit met het volgende probleem :
http://home.scarlet.be/~kinegoem/les1.html
zoals je ziet wordt de site uitgerokken door de aanwezigheid van de lange tekst. Is er een mogelijkheid om de middenste tabel te voorzien van een scrollfunctie? zoja hoe?
bedankt!
( gelieve de site te bekijke met ie , in firefox geeft hij wa problemen )
Ik moet voor school een website maken over een toestelleke dat we hebben gemaakt, maar ik zit met het volgende probleem :
http://home.scarlet.be/~kinegoem/les1.html
zoals je ziet wordt de site uitgerokken door de aanwezigheid van de lange tekst. Is er een mogelijkheid om de middenste tabel te voorzien van een scrollfunctie? zoja hoe?
bedankt!
( gelieve de site te bekijke met ie , in firefox geeft hij wa problemen )