SamVSB
Legacy Member
Jipse,
'k eb azo een simpel javascriptje gebruikt om mijn scrollbar te kunnen aanpassen. En da's perfect in IE mor in Firefox is da de gewone. Heeft er iemand een andere of een ander ideeetje?
Grs Sam
link: http://users.pandora.be/kzdentergemonline/proefke2.html
'k eb azo een simpel javascriptje gebruikt om mijn scrollbar te kunnen aanpassen. En da's perfect in IE mor in Firefox is da de gewone. Heeft er iemand een andere of een ander ideeetje?
Grs Sam
link: http://users.pandora.be/kzdentergemonline/proefke2.html
.