IcefoxXx
Legacy Member
Het zit zo: hier heb ik dus een klein formpje met de naam en plaats waar ze hun commentaat kunnen schrijven.
1e probleem: het gehele form ( met naam en tekstvak) zou iets meer moeten naar het midden komen
2e probleem: hoe kan ik zorgen dat de naam en de inhoud van het tekstvak doorgestuurd worden naar mijn emailadres? bij w3cschools hebben ze iets gelijkaardigs, maar dan krijg je nog zo'n outlook express venster.
edit: 3e probleem: ik heb nog een vakje bijgedaan met e-mail adres, en ik zou willen dat het invulvakje van naam gelijk is uitgelijnd met dat van e-mail.
1e probleem: het gehele form ( met naam en tekstvak) zou iets meer moeten naar het midden komen
2e probleem: hoe kan ik zorgen dat de naam en de inhoud van het tekstvak doorgestuurd worden naar mijn emailadres? bij w3cschools hebben ze iets gelijkaardigs, maar dan krijg je nog zo'n outlook express venster.
edit: 3e probleem: ik heb nog een vakje bijgedaan met e-mail adres, en ik zou willen dat het invulvakje van naam gelijk is uitgelijnd met dat van e-mail.


, svelvestsword heeft de layout gemaakt voor mij