den Acid Burn
Legacy Member
weet er iemand hoe ge de horizontale scrol uitschakeld in een frameset in internet explorer?
ik heb al geprobeerd met overflow-x: hidden;
maar dat doet nix.
de horizontale scroll wordt alleen in internet explorer weergegeven.
met firefox heb ik er geen last van.
grtz kristof
ik heb al geprobeerd met overflow-x: hidden;
maar dat doet nix.
de horizontale scroll wordt alleen in internet explorer weergegeven.
met firefox heb ik er geen last van.
grtz kristof
