Lork
Legacy Member
Veel hoef ik niet te vertellen: op homepagina staan de kolommen anders in explorer dan in firefox
check it out: http://users.telenet.be/kevin.baeyens
Thx
L
check it out: http://users.telenet.be/kevin.baeyens
Thx
L