Lethall
Legacy Member
Sorry als ik niet de juiste prefix gebruik, maar ik had echt geen idee welke ik hier moest zetten voor deze vraag.
Voor school moeten we even snel een simpel webservertje opzetten, ik gebruik hiervoor apache, alles goed tot nu,
Ik wil graag een passwoord krijgen, ik weet hoe het allemaal in zijn werk gaat, maar ik krijg htpasswd langs geen kanten geopend (in vista). Het zwarte (cmd) vensterke komt tevoorschijn en springt alweer weg na nog geen halve second.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Voor school moeten we even snel een simpel webservertje opzetten, ik gebruik hiervoor apache, alles goed tot nu,
Ik wil graag een passwoord krijgen, ik weet hoe het allemaal in zijn werk gaat, maar ik krijg htpasswd langs geen kanten geopend (in vista). Het zwarte (cmd) vensterke komt tevoorschijn en springt alweer weg na nog geen halve second.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?