darkownage
Legacy Member
hallo,
Op deze site (link) staat alles in FF 2 goed, maar nu wil ik het zelfde resultaat in IE, maar hoe ? css (link)
Ik heb al display: inline geprobeerd in css, maar noppes.
wat ik wil :
ruimte tussen slideshow en sponsors even groot als in FF.
Positie zoals in FF : dus int midden van het scherm.
grtz
ps: ik weet css kan beter, en met tabellen werken is minder goed, maar ik ben het aan het leren
Op deze site (link) staat alles in FF 2 goed, maar nu wil ik het zelfde resultaat in IE, maar hoe ? css (link)
Ik heb al display: inline geprobeerd in css, maar noppes.
wat ik wil :
ruimte tussen slideshow en sponsors even groot als in FF.
Positie zoals in FF : dus int midden van het scherm.
grtz
ps: ik weet css kan beter, en met tabellen werken is minder goed, maar ik ben het aan het leren

