Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsss, leren ze tegenwoordig geen Nederlands meer op school?Xavez zei:Met die laatste zin ben ik niet helemaal mee.

dJeez zei:Tsss, leren ze tegenwoordig geen Nederlands meer op school?
Ik heb er dus geen problemen mee dat de invulling van de site in een eerste fase door een select publiek wordt gedaan.
.Ergens geen graten in zien betekent dat je dat niet ziet zitten. Toch zeg je dat het in eerste instantie perfect afgeschermd kan worden. Nogal paradoxaal hédJeez zei:En wat het toevoegen van content betreft : dat kan initieel perfect afgeschermd worden voor de buitenwereld, en daar zie ik persoonlijk ook geen graten in.
.
.Errr... Neen hoor, geen graten zien in = geen bezwaar hebben tegen, maar soit, da's niet zo belangrijkXavez zei:Ergens geen graten in zien betekent dat je dat niet ziet zitten.
.llsanderll zei:Photoshop aan het renderen? Hoe doe je dat?![]()
Tjah, de beslissing om Drupal te gebruiken is toch unaniem genomen, niet?llsanderll zei:IRC meeting is verplaatst naar donderdag 20u denk ik, er waren gisteren niet genoeg mensen.

Errr, er gaat wel wat meer bij komen kijken dan een default Drupal installatie online te gooien... Ik zal straks (als ik de navigatie in orde heb gekregen) mijn prutsversie - die ik momenteel op mijn laptop heb staan om te testen - eens online gooien.Smoerf zei: