Brock
Legacy Member
Nu de CSS Reboot Spring 2006 eraan komt ben ik eigenlijk wel eens benieuwd of er nog mensen van dit forum meegedaan hebben.
Ik vind het wel een leuk initiatief dat de mensen motiveerd om met de nodige regelmaat eens wat verfrissing in hun site te brengen.
Het is leuk en de moeite om eens tussen alle reboots te surfen. Er zitten zeker enkele pareltjes tussen. Post gerust jouw eigen reboot site, ik ben benieuwd
Ik vind het wel een leuk initiatief dat de mensen motiveerd om met de nodige regelmaat eens wat verfrissing in hun site te brengen.
Het is leuk en de moeite om eens tussen alle reboots te surfen. Er zitten zeker enkele pareltjes tussen. Post gerust jouw eigen reboot site, ik ben benieuwd

