tikketim zei:
al zijn de prentjes vanonder wel mooi maja
Maja wat.. het is een multimedia bureau - het draait allemaal om die items onderaan. Toegegeven, vrij onlogisch de site al te launchen als men nog niet doorlinkt naar pagina's met meer info.. maar die "maja" heeft zo'n rare ondertoon in de zin.
tikketim zei:
niks speciaal, zoiets kan een groot deel op dit forum ook
Als dat de maatstaf is ga je nog weinig uitschieters tegenkomen online.. en als je ze opsomt krijg je'n handvol andere minpunten als cpu/bandbreedte issues. Stoort me namelijk dat als je mensen meer geeft ze minder willen, en als je ze minder geeft komen ze met van die onzin af van "dit kan de meerderheid
namaken". (namaken is immers vaak zeer eenvoudig) Wat wil het publiek nu eigenlijk.. en begrijpen ze het creatieve proces niet helemaal of hoe zit dat precies? (het laatste is retorisch)
Stoort me bovendien mateloos dat het de meerderheid wél meteen opvalt dat er tables gebruikt werden boven divs.. en bij dat punt zullen we het houden want de discussie opnieuw voeren is inderdaad hopeloos - zeker op dit subforum. (het mag gezegd) Voor de duidelijkheid van dit laatste, toch nog eens aanhalen dat ik rvl zijn stelling daarin volg (tables, so what) - en dat is precies de reden dat ik html-websites en heel de heisa errond reeds lange tijd geen aangename werkomgeving meer vind.
2 cents van iemand die zich de laatste tijd (nog) meer en meer ergert aan al die "kampen", een mens zou er al spijt van krijgen zich ooit in webdesign te hebben verdiept.. misschien toch maar op zoek gaan naar een andere hobby als het zo blijft voortgaan. (ballet, iemand)