Tekzav
Legacy Member
Start van het Post-art Project:
De bedoeling van dit kleine project is dat jullie een envelop gebruiken als jullie kladblad/tekenblad/schilderdoek. Dus de tekening komt OP DE ENVELOP. Hier maak je een kunstwerk(je) op dat kan gaan over eender welk onderwerp. Dromen, fantasieën, gewoon schetsjes enzovoort. Per maand mag je 1 inzending insturen.
Deze envelop stuur je dan per POST naar het adres dat te vinden is op de Blog.
Ik verzamel alle enveloppes die per maand worden ingestuurd. Deze worden dan allemaal op deze blog geplaatst. Op het einde van de maand kies ik of een kennis uit wie "de winnaar van de maand" is. Deze krijgt dan een prijs opgestuurd. De prijs kan je ook op de blog vinden.
--->het adres: http://post-artproject.blogspot.com/
PS: Dit project heeft geen commerciële bedoelingen, just for fun!
PS2: BELANGRIJK:
Opdat ik op het einde van de maand de prijs kan opsturen naar de winnaar, is het belangrijk dat je een referentie naar jezelf in of op de envelop steekt (e-mail of thuisadres). Als je iets in de envelop steekt, vermeld je dit aan de hand van deze code (die je eventueel creatief verwerkt in je kunstwerk):
"J"= er zit iets in de envelop
"N"= er zit niets in de envelop, hij moet niet geopend worden
De bedoeling van dit kleine project is dat jullie een envelop gebruiken als jullie kladblad/tekenblad/schilderdoek. Dus de tekening komt OP DE ENVELOP. Hier maak je een kunstwerk(je) op dat kan gaan over eender welk onderwerp. Dromen, fantasieën, gewoon schetsjes enzovoort. Per maand mag je 1 inzending insturen.
Deze envelop stuur je dan per POST naar het adres dat te vinden is op de Blog.
Ik verzamel alle enveloppes die per maand worden ingestuurd. Deze worden dan allemaal op deze blog geplaatst. Op het einde van de maand kies ik of een kennis uit wie "de winnaar van de maand" is. Deze krijgt dan een prijs opgestuurd. De prijs kan je ook op de blog vinden.
--->het adres: http://post-artproject.blogspot.com/
PS: Dit project heeft geen commerciële bedoelingen, just for fun!
PS2: BELANGRIJK:
Opdat ik op het einde van de maand de prijs kan opsturen naar de winnaar, is het belangrijk dat je een referentie naar jezelf in of op de envelop steekt (e-mail of thuisadres). Als je iets in de envelop steekt, vermeld je dit aan de hand van deze code (die je eventueel creatief verwerkt in je kunstwerk):
"J"= er zit iets in de envelop
"N"= er zit niets in de envelop, hij moet niet geopend worden
.
