Archief - INFO: Post-Art Project

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tekzav

Legacy Member
Start van het Post-art Project:

De bedoeling van dit kleine project is dat jullie een envelop gebruiken als jullie kladblad/tekenblad/schilderdoek. Dus de tekening komt OP DE ENVELOP. Hier maak je een kunstwerk(je) op dat kan gaan over eender welk onderwerp. Dromen, fantasieën, gewoon schetsjes enzovoort. Per maand mag je 1 inzending insturen.

Deze envelop stuur je dan per POST naar het adres dat te vinden is op de Blog.

Ik verzamel alle enveloppes die per maand worden ingestuurd. Deze worden dan allemaal op deze blog geplaatst. Op het einde van de maand kies ik of een kennis uit wie "de winnaar van de maand" is. Deze krijgt dan een prijs opgestuurd. De prijs kan je ook op de blog vinden.

--->het adres: http://post-artproject.blogspot.com/


PS: Dit project heeft geen commerciële bedoelingen, just for fun!

PS2: BELANGRIJK:

Opdat ik op het einde van de maand de prijs kan opsturen naar de winnaar, is het belangrijk dat je een referentie naar jezelf in of op de envelop steekt (e-mail of thuisadres). Als je iets in de envelop steekt, vermeld je dit aan de hand van deze code (die je eventueel creatief verwerkt in je kunstwerk):

"J"= er zit iets in de envelop
"N"= er zit niets in de envelop, hij moet niet geopend worden

robincop

Legacy Member
Leuk ideetje. Ik hoop dat je wat inzendingen krijgt. Zelf zal ik mijn best doen het niet te snel te vergeten :).

dresse

Legacy Member
lol @ de code :-)

@blog: maak hem wat overzichtelijker en leuker te lezen. momenteel is ie echt niet uitnodigend en vrij chaotisch... zorg dat het in 1 oog-opslag duidelijk is! een volgetekende omslag met het adres erop in de header zegt al veel meer dan een bokaal met vissen en een puzzelstukje... :)
@thread: Request is mss niet direct de juiste prefix... info lijkt me gepaster. Of "post" :p

D3C0Y

Legacy Member
kvind het ook wel een tof idee, kzit ook altijd op vanalles en nog wat te kladden :p

Tekzav

Legacy Member
dresse zei:
lol @ de code :-)

@blog: maak hem wat overzichtelijker en leuker te lezen. momenteel is ie echt niet uitnodigend en vrij chaotisch... zorg dat het in 1 oog-opslag duidelijk is! een volgetekende omslag met het adres erop in de header zegt al veel meer dan een bokaal met vissen en een puzzelstukje... :)
@thread: Request is mss niet direct de juiste prefix... info lijkt me gepaster. Of "post" :p

merci om prefix aan te passen, ik was aan het twijfelen.

Ik ben ondertussen geswitcht naar blogspot, daar heb je veel meer mogelijkheden. Het probleem was dat je bij blogweb enkel vaste layouts kon kiezen en niks kon veranderen.

Nieuwe adres is: http://post-artproject.blogspot.com/

Tekzav

Legacy Member
PS: Digitale werkjes kunnen ook, zolang het maar OP de envelop blijft.

LunchBox

Legacy Member
hebt ge'n weddenschap afgesloten met ne facteur ofzo? :) hehe neen mooi idee, kga't zeker opvolgen se.

Tekzav

Legacy Member
LunchBox zei:
hebt ge'n weddenschap afgesloten met ne facteur ofzo? :) hehe neen mooi idee, kga't zeker opvolgen se.

hehe, over de levering maak ik me geen zorgen, daar maken ze geen probleem van. Ben alleszins benieuwd naar de eerste inzending.

Verspreidt de link aub zoveel mogelijk over gfx/art-related forums aub! Hoe meer mensen, hoe gemakkelijker ik mensen kan overtuigen om prijzen te doneren.

Timooo

Legacy Member
Moet je de enveloppe zelf opsturen, hiermee bedoel ik of dat op de versierde enveloppe zelf het adres en de postzegel komt? Of moet je je kunstenveloppe versturen in een andere enveloppe zodat die veilig blijft.

Tekzav

Legacy Member
Timooo zei:
Moet je de enveloppe zelf opsturen, hiermee bedoel ik of dat op de versierde enveloppe zelf het adres en de postzegel komt? Of moet je je kunstenveloppe versturen in een andere enveloppe zodat die veilig blijft.

Het is de bedoeling dat de postzegel en het adres op de enveloppe komen, inderdaad. Zoals gezegd kan je het adres creatief verwerken in je enveloppe, zolang het leesbaar blijft.

In de enveloppe zelf mag je enkel je eigen naam/adres/e-mail steken of gewoon leeglaten en op de achterkant dan je gegevens zetten. Een voorbeeld (in de tekstballon stond het adres):

f_catart2m_d786eb1.jpg


de achterkant:

achterkantjl1.jpg

dresse

Legacy Member
kga me morgen zo'n gigantische bruine enveloppe halen denk'k :-)

dOmme zEbra

Legacy Member
leuk project! Ni voor 't een of 't ander, maar moogt ge wel zo 'bekladde' enveloppen opsturen? de post kan daar soms nogal moeilijk over doen...
als ik de tijd vind stuur ik misschien wel eens iets op :)

Tekzav

Legacy Member
dOmme zEbra zei:
leuk project! Ni voor 't een of 't ander, maar moogt ge wel zo 'bekladde' enveloppen opsturen? de post kan daar soms nogal moeilijk over doen...
als ik de tijd vind stuur ik misschien wel eens iets op :)

Kijk naar post #12 in deze thread and you have the answer :) Keep em coming!

Piru

Legacy Member
Goei idee! Als ik tijd vind kan je van mij zeker iets verwachten!

Piru
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan