Archief - INFO: Project Browsergame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Komt hier eigenlijk ooit nog iets van of waren het allemaal maar opflakkeringen? Net zoals al die mannen die hier een heuse clansite vragen waar je je naam mag plaatsen.

killgore

Legacy Member
|M°B|Morbuus zei:
Komt hier eigenlijk ooit nog iets van of waren het allemaal maar opflakkeringen? Net zoals al die mannen die hier een heuse clansite vragen waar je je naam mag plaatsen.
ik ben het concept nog steeds aan het aanpassen, ma tgaat wat traag atm omda iedereen exames heeft he :p

WHiSPy zei:
Cherchez la vache!
:rofl:

Bertold

Legacy Member
Kweet niet of het te laat is of het hier al gezegd is maar ik zou iets doen met een 'humeur' van uw volk. Hoe beter uw infrastructuur enzo hoe blijer uw volk en hoe meer er in uw leger komen. Dat moet ge op zijn beurt betaln met belastingn waardoor het volk minder blij wordt en zo een goed evenwicht vinden enzo en door anderen uit te schakelen geld bij winnen. En als ge iemand verslaat dan begint die opnieuw maar moet die vanaf dan om de zoveel tijd een som betalen aan de gene die em overwonnen heeft zo gaat er stilletjes aan een hiërarchie ontstaan waardoor er vele kleintjes gaan moeten samen werken om een 'grote' ten onder te doen gaan

tis maar een idee é :unsure:

killgore

Legacy Member
kheb al veel goeie ideeën gehoord ma vo een browsergame moet je voor 2 dingen zorgen: het mag niet te complex zijn en het moet liefst een geleidelijke leercurve hebben.

Als je de speler van in het begin dropt met honderden functionaliteiten waar ze neits van snappen haken er veel nogal snel af :(.

DJ_Trash

Legacy Member
orez zei:
WoW vergelijken met een browsergame :ironic:

I'll put more sarcasm in it next time.
Wat ik wou zeggen is: als gelle da allemaal wilt speel da gewoon een ander spel want zo zijn er genoeg; met WoW op kop als uberhype.
wrom moet het altijd orcie-human-elf-whatef-ckever zijn

soit doe maar :p

als er ergens artwork moet gemaakt worden voor iets ORIGINEELS; doenek mee

Boddah

Legacy Member
kben bezig aan een cycling management browser spel. :)
dit bestaat (nog) niet in de browser spellen, en er is veel interesse voor.

origineel genoeg?

killgore

Legacy Member
DJ_Trash zei:
als er ergens artwork moet gemaakt worden voor iets ORIGINEELS; doenek mee
der bestaat gewoon niets origineels, iets puur origineel uitvinden is quasi onmogelijk.

en boddah: werkte gij samen met schiette, anders hebde wel concurrentie :p. en das ook verre van origineel, gewoon het zoveelde management game

Boddah

Legacy Member
neeje ik doe dat op mijneigen. laat die concurrentie maar komen. :p
en ja, het is weer een management game, maar wel het eerste over wielrennen :D

Rvl

Legacy Member
wel mits goede coding is hun project snel en makkelijk aanpasbaar en moeten ze gewoon hun karakters anders definiere + de kenmerken van de karakters veranderen en zo kunnen ze hetzelfde spel hebben met "originele karakters". Zoals u managment spel nu voor wielrenners is maar er ook veel bestaan van vliegtuigen, etc (alhoewel dit wel iets anders is) maarja ik denk da je het nu wel snapt. En wat killgore zegt is juist, als ge nog zo gemakkelijk iets origineels kunt uitvinden zouden er velen zijn die plots rijk zouden worden met hun nieuwe ideeen, het is gewoon het feit da der verzadiging is en de saturatiegrens ongeveer bereikt is ;)

Boddah

Legacy Member
ja hoor, klopt :)

eigenlijk komt het er nu op neer om een zo goed mogelijk team te hebben, om snel updates te doen, en een goed werkend geheel te hebben.
ik maak altijd de vergelijking met hattrick: het spel is eigenlijk erg simplistisch, maar hoewel er constant tienduizenden online zijn, loopt alles supervlot.

dat maakt het plezanter om zo eens rap rap in te loggen voor snel de status van uw ploeg te bekijken.
ge hebt andere games die mss knap in elkaar zitten, maar enorm laggen.

@killgore: wie is die 'schiette' eigenlijk? hebben die al een demo online staan of zo? kan ik eens gaan piepen ;)

Svenvdb

Legacy Member
ja boddah hier hedde ook concurentie zalle , ga der mij ook met bezig houden :p

Boddah

Legacy Member
moet ge er nog aan beginnen? das goe, dan sta ik toch al wa verder :D

ik zoek dus nog altijd iemand die voor artwork kan zorgen, zoals icoontjes, eventueel header (hoewel ik er nu al ne schone heb), en allerlei zaken voor ingame (zoals truitjes, gezichten, etc).

pm mij en ik geef de link naar de site, kun je meteen zien of je iets kan bijdragen.

killgore

Legacy Member
Boddah zei:
@killgore: wie is die 'schiette' eigenlijk? hebben die al een demo online staan of zo? kan ik eens gaan piepen ;)
k, niet dus :), gewoon iemand waarmee ek van tijd samenwerk, samen aan western revenge gewerkt (hl2 mod die nu denk ik dood is), alleen tijke nie gesproken wegens exames van ons beiden ;).
Em was ook van plan cycling manager webgame te maken, hij had al eens een beta, ma die php code was vrij zwak en ik had nu gezegd dak ging helpen met php & eventuele java-applets :). Ma kweet dus nie of hij daar nog aan gaat voortdoen of niet :).

edit: en n/o, ma 90% v/d webgames gemaakt door maar 1 persoon trekken meestal lange tijd op niets.

Boddah

Legacy Member
kweet het. maar de mensen van hattrick zagen misschien wel een samenwerking zitten. :)
maar voor ik ze de link geef wil ik eerst wel iets degelijks hebben. dus een goeie layout, en een goede basis qua functionaliteiten.

en vanaf ik dat heb, kan ik ook anderen betrekken om wat te testen, nieuwe ideëen toevoegen e.d.
maar kheb alleen een beetje schrik dat mensen het rommel gaan vinden (of een verkeerd beeld krijgen door een onafgewerkt spel te zien). dus ik wacht nog even voor ik het publiek maak :D

killgore

Legacy Member
Deze topic met een stevige stomp onder het gat weer naar boven gesjot ze :).

Ik en orez zijn eindelijk voorbij die gruwel genaamd examens en ik denk de meeste andere ook, dus we kunnen er eens aan beginnen ze :D.
Diegene die nog steeds meewerken en ons forum nog niet kennen -> PM orez (hij zal uw acces ende link geven).
Diegene die meewerken en graag op irc zitten -> #webdesign.project @ Quakenet!!!

Ik heb zelf op het forum een UML klasse diagrammatje gezet van hoe ik atm het basissysteem zie en ik ga ook basisconcept eens onder handen nemen (zodat ik men discussie met ramm weer kan voortzetten :p).

Het zou ook leuk zijn moest iedereen die meewerkt eens op het forum zijn kennis wilt zetten en vertelt wat hij juist wilt gaan doen. Op die manier kan ik of orez (of een andere geroepene :p) een werkschematje beginnen opstellen.

Rvl

Legacy Member
al een goed begin met het uml schema maar kan uitgebreider é killgore ;). Nuja tis inderdaad goe van het nog is na bove te hale zo da het hier in gang zal schiete.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan