dresse
Legacy Member
sorry brecht 
Zelf gaat em het hier ni posten en vind wel da iemand het moet doen want vind het een ubervet filmke
...
robken van hier staat dus op de frontpage van cgtalk met een van zen filmkes waar em de rigging en animatie van gedaan heeft.
hoera voor robken :applause:
-> http://forums.cgsociety.org/
en de thread: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?threadid=306582

Zelf gaat em het hier ni posten en vind wel da iemand het moet doen want vind het een ubervet filmke
...robken van hier staat dus op de frontpage van cgtalk met een van zen filmkes waar em de rigging en animatie van gedaan heeft.
hoera voor robken :applause:
-> http://forums.cgsociety.org/
en de thread: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?threadid=306582


.
.