Floyd
Legacy Member
't Is vooral belachelijk dat zo'n grote organisatie op zo'n goedkope manier aan een logo wil komen. Het no-spec argument, waar ik niet altijd 100% voor ben, gaat hier echt wel op. Er wordt gewoon geprofiteerd van 't feit dat je in de grafische wereld tientallen mensen iets kan laten maken en er dan het beste uit halen. Probeer dat maar eens als ge een nieuwe toilet nodig hebt.
En dan nog aan de belachelijk lage prijs van €500...
Het probleem is ook dat mensen gaan denken dat een goed logo maar zo weinig waard is. Via "wedstrijden" als deze zullen ze waarschijnlijk wel geluk hebben en een deftig logo vinden, maar dat is niet in verhouding met de prijs die ze ervoor betalen.
En dan nog aan de belachelijk lage prijs van €500...
Het probleem is ook dat mensen gaan denken dat een goed logo maar zo weinig waard is. Via "wedstrijden" als deze zullen ze waarschijnlijk wel geluk hebben en een deftig logo vinden, maar dat is niet in verhouding met de prijs die ze ervoor betalen.

.
Amaai, gij zijt advocaat zeker