Archief - interessepeiling meeting Gent (november?)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LunchBox

Legacy Member
of uw examen nu smorgens of savonds is wouter, feit dat ge die dag vol kalmeringspillen zult zitten komt ons best goed uit :) bovendien gaat ge volk nodig hebben om u op te vangen na het slechte nieuws die dag :crazy:

SweetEmmaRose

Legacy Member
wouter_dc zei:
Hoe weet gij da mijn examen 's morgens is :help:
Om 10u10 :)
Mr. Humphries zei:
tja, den 21ste dan zeker? Ik denk toch dat ik dan kan :)
Kleir!
LunchBox zei:
of uw examen nu smorgens of savonds is wouter, feit dat ge die dag vol kalmeringspillen zult zitten komt ons best goed uit :) bovendien gaat ge volk nodig hebben om u op te vangen na het slechte nieuws die dag :crazy:

Zijde gij ons vervoer? :D



21 November it is!

wouter_dc

Legacy Member
LunchBox zei:
of uw examen nu smorgens of savonds is wouter, feit dat ge die dag vol kalmeringspillen zult zitten komt ons best goed uit :)

:sad:


SweetEmmaRose zei:

Oke nu word ik écht bang :p hoe weet gij da :'( Zit gij hier in mijne mailbox :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
wouter_dc zei:
Oke nu word ik écht bang :p hoe weet gij da :'( Zit gij hier in mijne mailbox :p

Gij hebt mij da gezegd debiel :p
Sta nu op mijne kalender, daarom weet ik da :D

DieselPower

Legacy Member
Die zn standards zijn anders wel pretty high :p

21ste heb ik ook tijd, voorlopig :p

Spectre

Legacy Member
Ik ga bij nader inzien ook niet komen ^^
Heb niet echt een band met iemand op GAD

DieselPower

Legacy Member
Spectre zei:
Ik ga bij nader inzien ook niet komen ^^
Heb niet echt een band met iemand op GAD
En wie zn schuld is dat? Kom naar een meet of kom op irc :p

Spectre

Legacy Member
Lijkt nogal een select groepje mensen te zijn en op IRC wordt er nu eens niks gezegd op normale dagen. Hell, heb daar nog nooit iemand iets zien zeggen de keren dat ik daar zat

DieselPower

Legacy Member
Spectre zei:
Lijkt nogal een select groepje mensen te zijn en op IRC wordt er nu eens niks gezegd op normale dagen. Hell, heb daar nog nooit iemand iets zien zeggen de keren dat ik daar zat
Ge zijt nochtans meer dan welkom en meestal zijn er wel discussies :)
Alhoewel ik ben tegenwoordig meestal ant werken :D

Spectre

Legacy Member
Zal mijn IRC-proggie eens van mijn timemachine halen en eens idlen. :p

Dakantochnie

Legacy Member
DieselPower zei:
Ge zijt nochtans meer dan welkom en meestal zijn er wel discussies :)
Alhoewel ik ben tegenwoordig meestal ant werken :D
² 't Is echt zot tegenwoordig. :x

Ben ik nu echt de enige die op de datum van die meet examens heeft? :confused:

dresse

Legacy Member
Spectre zei:
Ik ga bij nader inzien ook niet komen ^^
Heb niet echt een band met iemand op GAD

wener!
Das enkel de eerste 5 min van ne meet da ge elkander ni kent...

Mr. Humphries

Legacy Member
dresse zei:
wener!
Das enkel de eerste 5 min van ne meet da ge elkander ni kent...

Ja, de rest van de dag wilt ge mekaar niet meer kennen ;).
Zeg, vervoer: den trein, bestaat dat nog? of is dat te duur geworden?

V!$u4L

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Like... for reals?!

Ok, we treinen dan wel, een Go-Pass moet volstaan voor 5 man (vanuit A'pen that is). Wie komt er dan?

Emma
Wouter
dresse
LunchBox
DieselPower
Mr. Humphries
squanman
D3C0Y?
reavX?
Flipkikker?
JackMalibu?
m-be?
...?
Nieuwe gezichten?

reavX zei:
ik skip het wssl

alhoewel ik wel es met de visual wil hangen
Euh, hehe... M'n virtuele alter ego is wel wat anders hoor. Maar blijkbaar heb ik al een reputatie... Dat kan niet ok zijn. :unsure: :D

DieselPower zei:
Die zn standards zijn anders wel pretty high :p
Whut? Ge moet het vooral niet opblazen he... hij gaat nog teleurgesteld zijn. :s

Spectre zei:
Ik ga bij nader inzien ook niet komen ^^
Heb niet echt een band met iemand op GAD
Des te meer reden om er een te smeden.

DieselPower zei:
En wie zn schuld is dat? Kom naar een meet of kom op irc :p
Da's altijd de bedoeling van zo'n meets geweest.

dresse zei:
wener!
Das enkel de eerste 5 min van ne meet da ge elkander ni kent...
In de eerste minuut maken we uit wie je bent en of je veel lol gaat zijn, dan zullen we wel beslissen of we je buiten kicken of meetrekken naar schrale awesomeness. :)
Dat doet me er trouwens aan denken: gingen er niet nieuwe dudes en dudettes opdagen?

Flipkikker

Legacy Member
21 november is een vrijdag? :(

Verplichte lesdag jongens :x (2 groepswerken, als we klaar zijn met ons opdracht, dan is er geen probleem...)

'S avonds kan ik wel afkomen (pakt vanaf 17-18u), maar dan moetk men valies erges kunnen smijten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan