JelleMees
Legacy Member
Mijn website maakt gebruik van PHP-Fusion 7. Aangezien de final release nog maar een paar dagen oud is, is er niet veel keuze aan themes.
Ik dacht dat ik een theme gevonden had dat zowel in IE7 als in FF3 ( bijna ) perfect wordt weergegeven. Ikzelf heb het in beide browsers getest en alles lijkt perfect te werken. Maar één van mijn members beweerd dat hij 3-4x moet klikken op links voordat ze werken en dat de links ook flikkeren.
Ik vroeg mij of een een maar mensen hier www.tgow.info eens met FF3 willen bezoeken en mij meer info kunnen geven, want ikzelf zie niets.
Ik dacht dat ik een theme gevonden had dat zowel in IE7 als in FF3 ( bijna ) perfect wordt weergegeven. Ikzelf heb het in beide browsers getest en alles lijkt perfect te werken. Maar één van mijn members beweerd dat hij 3-4x moet klikken op links voordat ze werken en dat de links ook flikkeren.
Ik vroeg mij of een een maar mensen hier www.tgow.info eens met FF3 willen bezoeken en mij meer info kunnen geven, want ikzelf zie niets.
