Ziet er goed uit
Mijn opmerkingen:
- Zou het niet leuker zijn als het menu in het contentvlak zit.
Het is beide zwart en zo zit het dan wat ingewerkt.
- De reclamebanner van karma hotel werkt verschrillelijk op mijn zenuwen.
Dat is echt niet slecht bedoelt maar het verzeikt gewoon het ontwerp..
- Blauw in de menu, geel in de titel, samen niet echt passen volgens mij (persoonlijke smaak mss)
- Lijkt nogal op je
Belgian-festivals.be coming soon!