Rvl
Legacy Member
Aangezien ik al een tijdje iets in een probeer te knutsele en er nog altijd niets uit is gekomen en ik vooral ook geen grafisch wonder ben heb ik dus de volgende vraag naar jullie. Ik zou voor nieuwjaar (en ja ik weet dat het laat is) nog een affichke moeten hebben voor ons jeugdhuis en ik hoop dat iemand hier me kan helpen. Ik dacht aan een beloning rond de 50 euro voor een goed design.
Ik heb eens wat rondgekeken op internet en vond deze flyer wel een mooi ontwerp
affiche zou het volgende moeten bevatten
JH De Boemel
Basilieklaan 75
Scherpenheuvel
4€ inkom
31 december 2005
doors 22:00
als het erges bijraakt nog (gratis champagne)
Alles mag in het engels worden gezet (lijkt me mooier) behalve datum natuurlijk
en zowa in de stijl als diene flyer hierbove zou heel tof zijn aangezien het thema die avond hollywood is.
afmetingen:
- A2
- width: 426 mm
- height: 606 mm
- resolutie: 300 dpi
Ik denk dat ik alles heb gezegd (hoop ik). Als iemand nie weet wa doen en hier wa van zijne tijd wille insteke zou ik dat zeer tof vinden natuurlijk. Greetz Rvl.
Ik heb eens wat rondgekeken op internet en vond deze flyer wel een mooi ontwerp
affiche zou het volgende moeten bevatten
JH De Boemel
Basilieklaan 75
Scherpenheuvel
4€ inkom
31 december 2005
doors 22:00
als het erges bijraakt nog (gratis champagne)
Alles mag in het engels worden gezet (lijkt me mooier) behalve datum natuurlijk
en zowa in de stijl als diene flyer hierbove zou heel tof zijn aangezien het thema die avond hollywood is.afmetingen:
- A2
- width: 426 mm
- height: 606 mm
- resolutie: 300 dpi
Ik denk dat ik alles heb gezegd (hoop ik). Als iemand nie weet wa doen en hier wa van zijne tijd wille insteke zou ik dat zeer tof vinden natuurlijk. Greetz Rvl.


)
)