Archief - JOB: Coder needed (HTML/PHP)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freaky 7

Legacy Member
Hallo,

Kben voor ne klant een hosting site aant maken.
Het jammere is dat ik niet kan coden.
ik ben dus op zoek naar iemand die goed html/php
kan login en wat je zoals nodig hebt op een hosting
site.

Ik betaal er 50 USD dollar voor via paypal.
Stuur een PM of antwoord hier.

Tom

AcIdR3IgN

Legacy Member
Ten eerste, waarom neem je een job aan die je zelf toch nie tot een goei eind kan brengen? Ik bedoel je weet wel dat zo'n job coding inhoud he.
Ten tweede, ge zal niemand vinden die zo weinig geld wilt voor zoiets te coden. Ge weet wel dat sommigen zelfs tot 1 Euro per regel code vragen, en geloof me, der zijn duurdere.. Misschien beter dage het zelf eens probeert.. doe een klein beetje moeite en ge hebt direct iets bijgeleerd.

Breen

Legacy Member
Kan je ons de naam van het hosting bedrijf eens bezorgen, dan kan ik dat aan m'n lijst toevoegen.

xml

Legacy Member
AcIdR3IgN zei:
..Ge weet wel dat sommigen zelfs tot 1 Euro per regel code vragen, en geloof me, der zijn duurdere.. ..
Sorry dat ik dit er even uitpik, maar bij mijn weten is dit zéker (zééker!) géén gangbare praktijk hoor. Bovendien zijn er verschillende 'coding-conventions' van kracht en iedereen gebruikt hetgeen hij/zij gewoon is. Een prijs per regel zou dus geen steek houden (zie voorbeeld).

PHP:
if ($test)
{
    $loon = 4;
}

of

PHP:
if ($test) {
    $loon = 3:
}

of

PHP:
 $loon = $test ? 1 : 0;

Drie keer dezelfde code, maar 3x een ander loon. ;)

RpR

Legacy Member
xml zei:
Sorry dat ik dit er even uitpik, maar bij mijn weten is dit zéker (zééker!) géén gangbare praktijk hoor. Bovendien zijn er verschillende 'coding-conventions' van kracht en iedereen gebruikt hetgeen hij/zij gewoon is. Een prijs per regel zou dus geen steek houden (zie voorbeeld).

PHP:
if ($test)
{
    $loon = 4;
}

of

PHP:
if ($test) {
    $loon = 3:
}

of

PHP:
 $loon = $test ? 1 : 0;

Drie keer dezelfde code, maar 3x een ander loon. ;)
Akkoord maar het bestaat :)
Meestal wordt het per werkuur gedaan met een minimun aan zoveel code.
Maar kmoet zeggen als ze zelf nog geen website kunnen maken vraag ik mij toch wel af wat voor een hosting bedrijf dat dat zal zijn...

DJ_Trash

Legacy Member
opsplitsen in functieanalyse; iedere functionaliteit apart is iets makkelijekr te schatten
per functionaliteit een aantal uren schatten dat er werk aan is
aantal uren vermenigvuldigen mlet een uurloon

al dan niet onkosten etc verrekenen in uurloon of apart bijrekenen

drom da kant en klare functionaliteiten vaste prijzen kunnen hebben.
customs vragen tijd en kosten geld.


per regel ofzo is dikken BS
als ge da doe of da tegenkomt zonder der iets aan te doen zedde ne peanut

dJeez

Legacy Member
Freaky 7 zei:
ik ben dus op zoek naar iemand die goed html/php
kan login en wat je zoals nodig hebt op een hosting
site.
:eek: Euhm... Ik geen Swahili spreek.

Misschien kan je eens duidelijk specifiëren wat er zoal gedaan moet worden. 50 USD is sowieso al minder dan 1 uur werk, dus als wat gedaan dient te worden meer dan 1u in beslag zou nemen hoeft het niet.

Obliv`

Legacy Member
DJ_Trash zei:
per regel ofzo is dikken BS
als ge da doe of da tegenkomt zonder der iets aan te doen zedde ne peanut

idd, ge kunt het ook zo zien:
hoe veel de langer (en wrs dan ook slechter) uw code hoe meer ge dan verdient.
betalen per regel slaat op niets :)

TheCrow7

Legacy Member
Ik vraag mij wel ten zeerste af hoe je in godsnaam een site maakt als je niet eens html kent.

AcIdR3IgN

Legacy Member
Obliv` zei:
idd, ge kunt het ook zo zien:
hoe veel de langer (en wrs dan ook slechter) uw code hoe meer ge dan verdient.
betalen per regel slaat op niets :)

Maar geloof het of niet.. het bestaat. :D iemand die ik ken heeft een prorammeur gehuurt voor een perl script te schrijven van ongeveer 3000 regels ofzo. En hij had er geen problemen mee om 3000€ neer te leggen. Natuurlijk, ik vindt dit HEEL overdreven enz.. maar der zijn van die "lompere" mensen die da WEL betalen.

Trouwens, volgens mij gaat het dan ook weer over ECHTE code.. nie een { op een aparte regel ofzo.. wat dus uiteindelijk geen nut heeft. (Het heeft WEL nut.. maar allee ge begrijpt me hopelijk toch) :)

Anyhoo.. zoals Djeez zei.. voor meer als een uur werk is $50 te weinig.

En niemand heeft op mijn vraag beantwoord.
Hij zegt dat hij voor een KLANT een hostings SITE wil MAKEN. Wat da wilt zeggen is.. HIJ moet normaal alles maken... mijn vraag.. Waarom neemt hij zoiets aan als hij niks van HTML/PHP enz kent?

Freaky 7

Legacy Member
joung kerels, open een discussie tread ofzo, als ge geïntersesseerd zijt reply dan, niet geïnterresseerd laat het dan zijn..
bende kindjes

zabulus

Legacy Member
Freaky 7 zei:
joung kerels, open een discussie tread ofzo, als ge geïntersesseerd zijt reply dan, niet geïnterresseerd laat het dan zijn..
bende kindjes
² that ;)

Altijd whinen over het bedrag, blabla veel te weinig, ge zijt NIET verplicht om op die prijs te reageren e..
Laat die threadstarter toch bepalen welke prijs em geeft, als em iemand vind die da voor $50 wil doen.. so be it...

Altijd da gezaag over bedrag dat te laag is, plz reply gewoon niet...

just my 2 cents..

dJeez

Legacy Member
Freaky 7 zei:
joung kerels, open een discussie tread ofzo, als ge geïntersesseerd zijt reply dan, niet geïnterresseerd laat het dan zijn..
Je hebt nog steeds niet geantwoord op de prangende vraag WAT er nu precies verwacht wordt (maw WAT moet er allemaal gemaakt worden). Dat is wel een minimale vereiste om te bepalen of het interessant is om te doen of niet, en dan zou je al veel gezaag voorkomen ook.

Flipkikker

Legacy Member
Freaky 7 zei:
Hallo,

Kben voor ne klant een hosting site aant maken.
Het jammere is dat ik niet kan coden.
ik ben dus op zoek naar iemand die goed html/php
kan login en wat je zoals nodig hebt op een hosting
site.

Ik betaal er 50 USD dollar voor via paypal.
Stuur een PM of antwoord hier.

Tom

zoals hierboven al gezegd:

wat precies moet er allemaal gedaan worden?
ik ben mss wel geïnteresseerd, en over de prijs zit ik niet in ;)
50 USD dollar op paypal zal ws wel voldoende zijn voor hetgeen je vraagt

orez

Legacy Member
Als Freaky 7 deze avond niet meer afkomt met een duidelijk uitleg over WAT er moet gebeuren, en nog meer uitlatingen heeft als: "bende kindjes" op een discussie over de kostprijs van dit project, die hier duidelijk wel op zijn plaats is, dan gaat er onherroepelijk een slotje op deze topic.

Freaky 7

Legacy Member
Login voor clients,
mensen van dan bedrijf moeten hun content zelf kunnen veranderen via een soort cpanel ofzo als ze zich inloggen.
rollovers
etc.

Flipkikker

Legacy Member
Freaky 7 zei:
Login voor clients,
mensen van dan bedrijf moeten hun content zelf kunnen veranderen via een soort cpanel ofzo als ze zich inloggen.
rollovers
etc.

dat kan gedaan worden,

moet het design ook gedaan worden? of zorg jij daarvoor?
(is ook geen probleem indien dit nog moet gedaan worden...)

edit: nvm, nog eens je vraag herlezen in je beginpost en der staat duidelijk dat jij met het design bezig bent :)

killgore

Legacy Member
Freaky 7 zei:
Login voor clients,
mensen van dan bedrijf moeten hun content zelf kunnen veranderen via een soort cpanel ofzo als ze zich inloggen.
rollovers
etc.
vo 50 usd gade geen deftige coder vinden. Mssch iemand da het wilt doen, ma uw code zal bagger zijn.

omfg

Legacy Member
Freaky 7 zei:
Login voor clients,
mensen van dan bedrijf moeten hun content zelf kunnen veranderen via een soort cpanel ofzo als ze zich inloggen.
rollovers
etc.
maak je pmbox leeg ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan