Qube
Legacy Member
Hallo,
Ik ben op zoek naar een grafisch sterke en creatieve (web)designer voor volgende opdracht:
- Maken van een PSD weblayout
- Layout bestaat oa. uit een Header, 2 menu’s, Banners, content zone, footer, blog, news banner,….
- 3 column fixed width 780px
- Doel: Teamsite MTB racing team
- Een beetje Vintage / retro style erin verwerkt
- Surf naar Cape-epic.com om een idee te krijgen van het gewenste concept.
- Slicen & basen (W3C valid) behoort niet tot de opdracht. Maar je mag indien genoeg kennis het wel aanbieden.
- Oorspronkelijk zat er in de header en menu1 wat flash verwerkt. Dit hoeft niet maar is mooi meegenomen!
Extra info:
* Uiteindelijk heb ik het in dit forum onderdeel gezet om zo sterke grafische creatieve mensen te bereiken. Tot nu toe heb ik via andere website fora enkel zakelijke websites (Web2.0 style) in hun portfolio gezien, die spreken me minder aan.
* Content zal beheerd worden door Drupal , Joomla, of dergelijke.
* Het design moet daarom wel met het schrijven van die code in het achterhoofd gebeuren. Geen al te exclusief lettertype in de content, geen al te moeilijke navigatie.
Contact:
* Je kan me contacteren via Pm met de vermelding van:
* Portfolio
* Uitvoeringtermijn
* Prijs (Met of zonder BTW)
Groeten
Jurgen
Ik ben op zoek naar een grafisch sterke en creatieve (web)designer voor volgende opdracht:
- Maken van een PSD weblayout
- Layout bestaat oa. uit een Header, 2 menu’s, Banners, content zone, footer, blog, news banner,….
- 3 column fixed width 780px
- Doel: Teamsite MTB racing team
- Een beetje Vintage / retro style erin verwerkt
- Surf naar Cape-epic.com om een idee te krijgen van het gewenste concept.
- Slicen & basen (W3C valid) behoort niet tot de opdracht. Maar je mag indien genoeg kennis het wel aanbieden.
- Oorspronkelijk zat er in de header en menu1 wat flash verwerkt. Dit hoeft niet maar is mooi meegenomen!
Extra info:
* Uiteindelijk heb ik het in dit forum onderdeel gezet om zo sterke grafische creatieve mensen te bereiken. Tot nu toe heb ik via andere website fora enkel zakelijke websites (Web2.0 style) in hun portfolio gezien, die spreken me minder aan.
* Content zal beheerd worden door Drupal , Joomla, of dergelijke.
* Het design moet daarom wel met het schrijven van die code in het achterhoofd gebeuren. Geen al te exclusief lettertype in de content, geen al te moeilijke navigatie.
Contact:
* Je kan me contacteren via Pm met de vermelding van:
* Portfolio
* Uitvoeringtermijn
* Prijs (Met of zonder BTW)
Groeten
Jurgen