Archief - JOB: Logo voor "Extreme Modding"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Icebeice

Legacy Member
Graag had ik iemand gevonden die een flashy logo/banner kan maken.

De tekst in het logo zou moeten zijn : "Extreme Modding"

Mijn favoriete kleuren : blauw, chrome

Het mag iets flashy modern stylish zijn.

Wat mag er nog in verwerkt worden :
1 van mijn modding projecten :

30.jpg


xbox.jpg


Zou er iemand deze kunnen maken voor mij ?


Alvast zeer vriendelijk bedankt en indien er iets moois uit de bus komt zal de maker beloond worden, dat staat vast.

dresse

Legacy Member
wa moeten de afmetingen zijn, voor wa moet het dienen ...
Wat is de beloning?

Alst een goeie beloning is laatk em open, anders gaat er een slotje op...
tis uiteindelijk nen banner request en banners horen hier niet, maarja, ik zal de gfx'ers de kans laten om iets bij te verdienen :p

Rhodariel

Legacy Member
Laat maar open staan die handel. Nen arme student wil ier wa bijverdienen ;).

Icebeice

Legacy Member
De beloning bedraagt zomaar even 15euro ;) maar dan moet er wel iets zeer knap uit voortvloeien.....

Het zouden 2 logos moeten zijn :

1 logo van ongeveer 4cm op 4cm met enkel de tekst in "Extreme Modding"

2e logo van ongeveer 12cm op 5cm, hier mag modding project in verwerkt zijn. (banner logo)

Rhodariel

Legacy Member
Icebeice zei:
De beloning bedraagt zomaar even 15euro ;) maar dan moet er wel iets zeer knap uit voortvloeien.....

Het zouden 2 logos moeten zijn :

1 logo van ongeveer 4cm op 4cm met enkel de tekst in "Extreme Modding"

2e logo van ongeveer 12cm op 5cm, hier mag modding project in verwerkt zijn. (banner logo)

Tegen wanneer wilt ge dat hebben? Kzal mss vrijdag, na m'n examen wa tijd hebben. Die 4 op 4 cm met "Extreme Modding" is da voor ne avatar, want kvind da nogal klein voor dinne tekst in te krijgen, ma soit.

Icebeice

Legacy Member
dat is goed tegen dan, logo mag ook groter zijn dan 4cm op 4cm;)

Icebeice

Legacy Member
Hier nog wat stuff wat in grote logo/banner mag verwerkt worden :

00000000000xbox.JPG


0finished%20cdrom%20moda.JPG




Er mag als 3e een supergroot logo gemaakt worden, dan kan dienen als startpagina van website.


Dit is alles denk ik.

Icebeice

Legacy Member
Het mag iets flashier zijn bijvoorbeeld met wat blauwe fluo en chrome look of zo (de fan in chromelook?), idee op zich is al wel goed.

Wanneer er meerder kanditaten zijn met 3 goede logos, verdeel ik het geld een beetje ok.

orez

Legacy Member
Rhodariel... al gehoord van vector?? da groot maken en dan verkleinen? :p

Icebeice

Legacy Member
Naaarmate ik de logos persoonlijk super vind, wil ik het prijzengeld nog wat optrekken:)

GMotha

Legacy Member
@Icebeice

Geeft anders eens de link van de website (waar die images voor dienen) door (als ge reeds iets hebt), want't is vrij lastig images voor een website te maken zonder een totaalbeeld te hebben (aleja, voor mij toch. Samenhang is essentieel.).

dresse

Legacy Member
thread gecleand.
sorry icebeice, het betalen en gratis werken is hier een gevoelig onderwerp.

orez

Legacy Member
rhodariel... omdagge eerst zegt dagge het nogal klein vind om die tekst in te krijgen... groot maken, verkleinen, en creatief met de tekst zijn hé ;), lukt perfect
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan