Lemme
Legacy Member
Hoi jongelui!
Ik ben lid van een zaalvoetbalclub die nu toch al rium een jaar bestaat. We zijn vorig seizoen zelfs kampioen gespeeld maar het ontbreekt ons nog aan een (deftig) logo. Ons huidig logo (onderaan) voldoet niet aan onze normen (
) want is gewone pure clipart.
Dus wend ik mij tot jullie om voor ons een prachtig nieuw logo te ontwerpen.
De vereisten zijn:
1. Vermits wij een voetbalploeg zijn moet dit wel duidelijk blijken uit het logo
2. We zijn op zoek naar een 'embleem' (zoiets als dit )
3. De naam van onze club is 'De Players' (niet The). Dit moet dus ook in het logo verwerkt worden.
4. Het logo moet ook te gebruiken vallen voor bv. T-shirts en een vlag.
5. De kleuren van onze ploeg zijn 'wit-wit' voor de thuismatchen en 'rood-blauw' voor de uitwedstrijden (zie ook de site). Dit moet ook in het logo zitten.
We zoeken dus iets ongeveer in dezelfde stijl als ons huidig logo maar dan gewoon veel professioneler. Het mag ook compleet anders zijn natuurlijk, als het maar vet is!
Wat voor jullie misschien het belangrijkste is de beloning. Deze bedraagt 50€ voor het gekozen logo. Als wij er geen uitkiezen zal er natuurlijk ook geen betaling volgen. De persoon wiens logo wij uitkiezen wordt gegarandeerd betaald!
Bedankt op voorhand!
Greetz
Lemme
Ik ben lid van een zaalvoetbalclub die nu toch al rium een jaar bestaat. We zijn vorig seizoen zelfs kampioen gespeeld maar het ontbreekt ons nog aan een (deftig) logo. Ons huidig logo (onderaan) voldoet niet aan onze normen (
) want is gewone pure clipart.Dus wend ik mij tot jullie om voor ons een prachtig nieuw logo te ontwerpen.
De vereisten zijn:
1. Vermits wij een voetbalploeg zijn moet dit wel duidelijk blijken uit het logo
2. We zijn op zoek naar een 'embleem' (zoiets als dit )
3. De naam van onze club is 'De Players' (niet The). Dit moet dus ook in het logo verwerkt worden.
4. Het logo moet ook te gebruiken vallen voor bv. T-shirts en een vlag.
5. De kleuren van onze ploeg zijn 'wit-wit' voor de thuismatchen en 'rood-blauw' voor de uitwedstrijden (zie ook de site). Dit moet ook in het logo zitten.
We zoeken dus iets ongeveer in dezelfde stijl als ons huidig logo maar dan gewoon veel professioneler. Het mag ook compleet anders zijn natuurlijk, als het maar vet is!
Wat voor jullie misschien het belangrijkste is de beloning. Deze bedraagt 50€ voor het gekozen logo. Als wij er geen uitkiezen zal er natuurlijk ook geen betaling volgen. De persoon wiens logo wij uitkiezen wordt gegarandeerd betaald!
Bedankt op voorhand!
Greetz
Lemme

