Archief - JOB: Webdesigner Clansite

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mo²

Legacy Member
Hierbij zoek ik dus een webdesigner.

info:

naam: Xtremely Disturbed
Game: Counter Strike: Source
Betaling: Hangt er van af van kwaliteit en/of we sponsers hebben
Site mag Php zijn en liefst zelf hoste.

Grtz

Radiance

Legacy Member
Allé we kunnen beginnen, we weten werkelijk alles :unsure: .

Dus je verwacht dat een tiental mensen zich enkele uren gaat bezighouden met een ontwerp, waarna jij er 9 overboord gooit?
En dat alles terwijl ik geen deftige uitleg zie over wat de website al dan niet moet kunnen.

Dus :
- in welke stijl zoek je iets
- wat moet er op die site komen, maw geef een indeling van de verschillende pagina's die er moeten zijn met een korte beschrijving
- moet het nu dynamisch zijn of niet, zoja in hoeverre
- heb je atm al een website om op te baseren?
- als ik het goed versta moeten wij zorgen voor hosting ? tenzij jij jaarlijks betaald wil ik wel eens zien wie zich daartoe geroepen gaat voelen, html only hosts kan je met wat moeite nog wel gratis vinden.
- ook interessant om weten : hoe lang bestaat deze clan al & hoe lang gaat ze, realistisch gezien, nog bestaan? maw hoe serieus is deze clan ? (clans hebben de nare gewoonten na 3 weken de geest te geven, dat weet ik liefst voor k ergens aan begin)

etc. etc.

Mo²

Legacy Member
ik zoek verschillende mensen omdat er hier een betaling aan vasthangt en das ook wel belangrijk om een deftige site te krijgen.


- in welke stijl zoek je iets
*http://logic.tutorama.net/

- wat moet er op die site komen, maw geef een indeling van de verschillende pagina's die er moeten zijn met een korte beschrijving
*home, roster, wars, contact (beschrijving volgt)

- moet het nu dynamisch zijn of niet, zoja in hoeverre
*hoe bedoel je?

- heb je atm al een website om op te baseren?
*zie boven

- als ik het goed versta moeten wij zorgen voor hosting ? tenzij jij jaarlijks betaald wil ik wel eens zien wie zich daartoe geroepen gaat voelen, html only hosts kan je met wat moeite nog wel gratis vinden.
*liefst zelf hoste, we kunne zelf ook hoste

- ook interessant om weten : hoe lang bestaat deze clan al & hoe lang gaat ze, realistisch gezien, nog bestaan? maw hoe serieus is deze clan ? (clans hebben de nare gewoonten na 3 weken de geest te geven, dat weet ik liefst voor k ergens aan begin)
*deze clan bestaat al ong 1 maand en gaat nog lang bestaan...

Ramm

Legacy Member
Mo² zei:
ik zoek verschillende mensen omdat er hier een betaling aan vasthangt en das ook wel belangrijk om een deftige site te krijgen.


- in welke stijl zoek je iets
*http://logic.tutorama.net/

- wat moet er op die site komen, maw geef een indeling van de verschillende pagina's die er moeten zijn met een korte beschrijving
*home, roster, wars, contact (beschrijving volgt)

- moet het nu dynamisch zijn of niet, zoja in hoeverre
*hoe bedoel je?

- heb je atm al een website om op te baseren?
*zie boven

- als ik het goed versta moeten wij zorgen voor hosting ? tenzij jij jaarlijks betaald wil ik wel eens zien wie zich daartoe geroepen gaat voelen, html only hosts kan je met wat moeite nog wel gratis vinden.
*liefst zelf hoste, we kunne zelf ook hoste

- ook interessant om weten : hoe lang bestaat deze clan al & hoe lang gaat ze, realistisch gezien, nog bestaan? maw hoe serieus is deze clan ? (clans hebben de nare gewoonten na 3 weken de geest te geven, dat weet ik liefst voor k ergens aan begin)
*deze clan bestaat al ong 1 maand en gaat nog lang bestaan...

*zucht*
Wat je dus zoekt is een volledig up te daten site via een adminpanel (roster/wars/nieuws wss/...) terwijl je geen host hebt (dat begrijp ik er toch uit). M.a.w. je hebt nog geen moeite gedaan om je te informeren over de kostprijs van de hosting, en wie dit zal betalen etc...

Ik denk dat veel mensen wel geïnteresseerd zijn om u verder te helpen, maar momenteel schep je gewoon teveel onduidelijkheid.
"De prijs hangt af van de website en onze sponsors"
Sorry, maar wat moet ik daaronder verstaan? Als jullie de site naar jullie oordeel bullocks vinden en jullie niet in staat zijn om sponsors te vinden voor een clan die nog maar 1 maand bestaat (en bijgevolg nog niets gepresteerd heeft) ik maar 10€ krijg? Ik wil een richtprijs, een prijs waar jullie ZEKER niet onder gaan.

De clan bestaat nog maar een maand, maar zal zeker nog een eind bestaan ...
Er is geen enkele clan die van zichzelf gezegd heeft dat hij niet lang ging bestaan. Elke opgerichte clan ging een tijdje doorgaan, maar uiteindelijk loopt het altijd wel ergens fout. 1 Lid stopt ermee en de ander volgt, problemen over wie wat bijdraagt etc... Waarom niet wat meer info geven over de clan (gemiddelde leeftijd leden, aantal leden, waarom ben je ervan overtuigd dat deze clan blijft bestaan, ...)

Dit is geen kritiek, alles wat ik hier type heb ik uit persoonlijke ervaring ;)

r3v0.SwinX

Legacy Member
wij gelove erin da we iets kunne make omda we al zolang samenspele ( de meeste toch ) ongeveer een jaar spele wij al samen en daar hebde wel een punt dat de meeste "goeie" clans meteen dood zijn ma wij wille er egt iets van make . host en domeinnaam zorge wij voor . over de prijs valt te praten ma ook al vinde wij geen sponsor ge zult er zelf wel iet goe aan verdiene

orez

Legacy Member
Gelieve onze regels ook es deftig te lezen...
--> usernote given.

Disa

Legacy Member
r3v0.SwinX zei:
wij gelove erin da we iets kunne make omda we al zolang samenspele ( de meeste toch ) ongeveer een jaar spele wij al samen en daar hebde wel een punt dat de meeste "goeie" clans meteen dood zijn ma wij wille er egt iets van make . host en domeinnaam zorge wij voor . over de prijs valt te praten ma ook al vinde wij geen sponsor ge zult er zelf wel iet goe aan verdiene

Das allemaal zo vaag, geef dan eens een richtprijs. Goed verdienen is geen 50 euro he :ironic:

Disa

orez

Legacy Member
Je zoekt verschillende mensen omdat je zeker wil zijn van kwaliteit?

Mijn eerlijke mening --> BULLSHIT

Wil je deftige mensen vraag hun PORTFOLIO, dah ding is voor 1 of andere reden in het leven geropen.

En voor een deftige beloning, voor hetgeen jullie willen, gaan jullie minimaal 200 EUR op tafel mogen leggen. Anders moet je maar je heil gaan zoeken in 1 of andere clantemplates met phpnuke of iets dergelijks.

Bertold

Legacy Member
r3v0.SwinX zei:
wij gelove erin da we iets kunne make omda we al zolang samenspele ( de meeste toch ) ongeveer een jaar spele wij al samen en daar hebde wel een punt dat de meeste "goeie" clans meteen dood zijn ma wij wille er egt iets van make . host en domeinnaam zorge wij voor . over de prijs valt te praten ma ook al vinde wij geen sponsor ge zult er zelf wel iet goe aan verdiene


jamaar eerst zeg je dat de designer een eigen host moet hebben en nu hebt ge zelf al een :crazy:
snap wel dat je probeert duidelijk te zijn maar et lukt niet echt. De mensen hier hebben graag concrete getallen en concretere opdrachten. Tis allemaal zo vaag
zoals php mag :s

denk er nog eens over na. En je moet ook weten dat veel mensen nie graag clansites willen omdat alle clans zogezegd er echt iets willen van maken ....

Ice[Be]

Legacy Member
tsimpelste is gewoon, probeer zelf eens site te maken ik heb da ook gedaan ik weet ook het trekt op nie veel maar het draaid niet om de site bij een clan é :D
frontpage is makkelijk maar schijnt niet zo goed te zijn voor sites
ik denk niet dat het PHP ondersteund

Bertold

Legacy Member
sorry maar uw zin houdt geen steek :s
frontpage is een programma om sites te maken zoiets kan niet wel of niet php ondersteunen :s php kunt ge als het ware zelfs met kladblok en met alle respect maar als je er niets van af weet geef je mss beter geen raad want dat wekt alleen maar mer verwarring bij de threadstarter ;)

orez

Legacy Member
Ice[Be] zei:
tsimpelste is gewoon, probeer zelf eens site te maken ik heb da ook gedaan ik weet ook het trekt op nie veel maar het draaid niet om de site bij een clan é :D
frontpage is makkelijk maar schijnt niet zo goed te zijn voor sites
ik denk niet dat het PHP ondersteund

PHP is een codetaal, da schrijfde me frontpage, dreamweaver, golive, editplus, tot zelfs kladblok.

En een ONLINE gaming clan, ik denk wel dat de site ertoe doet voor de meeste...

Zorg eerst dat u genoeg geinformeerd bent, voordagge dergelijke replies probeert te geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan