killerbee
Legacy Member
Beste 9-livers,
Ik zit met een JavaScript-probleempje, het zit namelijk zo:
op http://wardniels.digitallink.be kunt u zien dat men zich kan aanmelden. Daarvoor moet men op Aanmelden klikken. Echter bij de eerste keer dat men de site bezoekt moet men 2 maal op Aanmelden klikken vooraleer de div eronder verschijnt. Eénmaal eens uitgeklapt, loopt alles goed.
Maar hoe komt het dat men bij het eerste bezoek 2 maal moet klikken vooraleer de JS actief wordt?
Kunnen jullie me helpen waar de fout zit? Ik heb reeds vanalles geprobeerd, maar blijkbaar helpt niets.
Grtz.
Ik zit met een JavaScript-probleempje, het zit namelijk zo:
op http://wardniels.digitallink.be kunt u zien dat men zich kan aanmelden. Daarvoor moet men op Aanmelden klikken. Echter bij de eerste keer dat men de site bezoekt moet men 2 maal op Aanmelden klikken vooraleer de div eronder verschijnt. Eénmaal eens uitgeklapt, loopt alles goed.
Maar hoe komt het dat men bij het eerste bezoek 2 maal moet klikken vooraleer de JS actief wordt?
Kunnen jullie me helpen waar de fout zit? Ik heb reeds vanalles geprobeerd, maar blijkbaar helpt niets.
Grtz.
.