f1circuit-sword
Legacy Member
ik ben bezig aan een site en gebruik een openklappend menu maar wanneer dit menu is ingeklapt blijft er een lijntje staan.
de site: http://www.f1circuit.be/nieuw/
aan de linkerkant onder rijders is er een openklappend menu. Als je op rijders klikt valt het menu open. maar wanneer het menu is ingeklapt zie je een blauw lijntje staan.
zou er iemand weten hoe dit komt en hoe dit op te lossen valt?
alvast bedankt
de site: http://www.f1circuit.be/nieuw/
aan de linkerkant onder rijders is er een openklappend menu. Als je op rijders klikt valt het menu open. maar wanneer het menu is ingeklapt zie je een blauw lijntje staan.
zou er iemand weten hoe dit komt en hoe dit op te lossen valt?
alvast bedankt
