Erinyes
Legacy Member
Heeft iemand ervaring met het kunstenaarsstatuut? Ik zou het vnl. willen aanvragen om kleine freelance opdrachten officieel binnen te brengen. Het voordeel zou zijn dat ik er niks moet op afgeven aan vadertje staat, zolang ik onder een bepaald bedrag blijf. Het is niet de bedoeling dat ik daarmee langdurig freelance opdrachten doe, maar momenteel zit ik nog thuis, volgende week is er een kans dat ik mag beginnen met een vaste job en aangezien dit een kleine opdracht is met een beperkt budget van de klant is het misschien aangewezen om dat kunstenaarsstatuut aan te vragen.
Wie ervaring of tips heeft, mag altijd zijn zegje doen...
Wie ervaring of tips heeft, mag altijd zijn zegje doen...